8 Reacties
茅茅n maand geleden
Ja bij mij ook, zelfs zo dat ik nu nog maar 50% werk. Heb het nu vooral als ik te veel heb gedaan, na een hele dag werken bijvoorbeeld.
茅茅n maand geleden
Ik ben nu 20+6 en heb tot week 16 mega last gehad van overgeven en misselijkheid. Het ging de afgelopen weken erg goed maar ik merk heel erg nu dat slecht/te weinig slapen het overgeven weer triggert. Misschien dat jij ook iets merkt dat ervoor zorgt dat je misselijk wordt? Ik probeer heel bewust te letten op genoeg slaap te pakken per nacht (al lig ik nu ook alweer 2 uur wakker 馃槄). Wellicht kan je iets aanpassen in je leefstijl zodat je misselijkheid weer minder wordt! Succes 鈾ワ笍
茅茅n maand geleden
Herkenbaar!! Sinds ik 19 weken ben, ben ik weer enorm misselijk. Overgeven en al.. Ik hoop zo dat het enkel weer een slechte week was en dat de misselijkheid binnenkort weer weg is 馃槩
21 dagen geleden
Ik ben bekend met hg en slik medicijnen al vanaf dag 1. Echter viel het mij ook op in deze periode dat ik weer meer misselijk ben. Blijkbaar heeft het lichaam nu meer voeding nodig en dat kan resulteren dat je maag sneller leeg is. Bij mij hielp het om weer meer kleine beetjes te eten gedurende de dag (incl medicatie misselijkheid)