14 Reacties

2 maanden geleden

Misschien kun je waterdrop proberen, ik vind dat echt ideaal

2 maanden geleden

Ik heb ook aanmaak, maar dan zonder suiker. Kan niet veel kwaad hoor!! Beter genoeg vocht binnenkrijgen met aanmaak, dan te weinig als je alleen water drinkt. Zeker met deze temperaturen!

2 maanden geleden

Ik drink altijd te weinig en nu nog. Ik vind dat echt lastig. Timers, nieuwe flessen, apps. Niks helpt 馃 ik lees dus even mee

2 maanden geleden

Reactie op Positiefzwanger

Ik heb ook aanmaak, maar dan zonder suiker. Kan niet veel kwaad hoor!! Bete ...
Precies. Zo doe ik het ook :)

2 maanden geleden

Of als je het natuurlijk wil houden probeer je water een smaakje te geven met wat citroen of limoen of ander fruit of wat kruiden :)

2 maanden geleden

Nou meiden ik vind het zo lastig! En ben al echt geen goede drinken en als ik dan ook nog eens alleen maar water moet gaan drinken komt er denk ik helemaal niks binnen vind het echt heel lastig

2 maanden geleden

Ik drink ook suikervrije aanmaak! Ik kon echt geen water en gemberthee meer zien en daardoor dronk ik bijna niet meer 馃槪

2 maanden geleden

Normaal hou ik van water en drink ik genoeg, maar nu smaakt het me echt niet meer. Ik wil alleen maar drinken met een smaakje

2 maanden geleden

Ik vroeg het mezelf ook al af! Want ik heb ook heel veel moeite om water te drinken. Smaakt gewoon niet. Net als (gember)thee. Al is dat met dit warme weer ook niet fijn. Maar niet de enige dus. Ik drink nu ook veel suikervrije aanmaak.

2 maanden geleden

Waarom zou je alleen water moeten drinken??? Ik drink ook heel slecht. Probeer meer te drinken maar meer als 1 tot 1.5 liter per dag haal ik niet. Vorige zwangerschap ook niet meer gedronken. Heb nergens last van gehad

2 maanden geleden

Ik heb altijd moeite met de smaak van water door een soort trauma aan medicijnen die ik vroeger moest innemen met water. Wordt er heel misselijk van dus moet er nu echt niet aan denken. Heb daardoor ook nooit echt dorst en drink dus ook haast niks anders, moet mezelf er echt toe zetten nu... Wat mij wel helpt is heel koud water drinken, op de een of andere manier heb je dan wel het frisse/dorstlessende maar zonder de vieze smaak! Misschien heeft nog iemand daar wat aan, gewoon flesje in de koelkast of even in de vriezer zetten

2 maanden geleden

Hier ook moeite met genoeg water drinken. Wat mij helpt is, Pickwick "lekker fris" zakjes toevoegen aan het water. Zodat er wat smaak aan zit.

2 maanden geleden

Ik heb een grote fles met water en stukjes citroen erin in de koelkast staan die ik continu bijvul en waar ik m鈥檔 water vandaan haal. Citroenwater is echt heel goed te drinken馃槃