21 Reacties

2 maanden geleden

Ja, ik snap er niets van. Drink normaal super veel maar krijg t nu niet weg. Nog geen tips..

2 maanden geleden

Ja, mega herkenbaar. Ik heb dorst, maar drinken.. zie er zo tegenop. Maakt mij ook misselijk. Moet mijzelf echt dwingen. Bij een van mijn miskramen deed ik dit niet en belandde ik een week in het ziekenhuis omdat ik zo erg uitgedroogd was. Dat wil ik niet nog een keer. Ik drink voornamelijk cola zero en water uit de koelkast.. niet het allerbeste, maar iets anders krijg ik niet weg. Kan niet wachten tot het beter wordt..

2 maanden geleden

Reactie op simone3

Ja, ik snap er niets van. Drink normaal super veel maar krijg t nu niet weg ...
Ja bizar he! Ik heb ook helaas geen tips behalve dat ik weet vd vorige keer dat het ook ineens over is 😅 heel irritant hihi!

2 maanden geleden

Reactie op Vlindertje3

Ja, mega herkenbaar. Ik heb dorst, maar drinken.. zie er zo tegenop. Maakt ...
Oef idd! Het is zeker belangrijk te drinken en helemaal met dit weer ja!! Nee dat wil je niet hebben!

2 maanden geleden

Suikervrije limonade met spa rood!? Ik ben er verslaafd aan momenteel. 😃

2 maanden geleden

Water met schijfje citroen, limoen, gember en komkommer, rivella, ranja. Dronk voorheen ook heel veel thee maar daar krijg ik een opgeblazen gevoel van

2 maanden geleden

Ik voel ook een enorme weerstand tegen drinken. Ben verder ook veel misselijk. Dit heb ik bij voorgaande zwangerschappen ook gehad. De ene keer kon ik Taksi goed drinken, de andere keer was het gember siroop met spa rood en nu is het Tintelfris wat wel lukt. Maar ik moet zeggen dat het deze zwangerschap steeds wisselt. Ik koop maar gewoon steeds waar ik op dat moment de minste weerstand bij ervaar als ik er aan denk.

2 maanden geleden

Heel herkenbaar, gek hè hoe dat werkt. Zelf neem ik dan maar een waterijsje, om het te compenseren.

2 maanden geleden

Ik heb in een podcast de tip gehoord om op ijsklontjes te sabbelen, dan krijg je ongemerkt ook vocht binnen. Wellicht is dat een oplossing?

2 maanden geleden

Heel herkenbaar! Ik drink normaal heeeel vlot water en nu krijg ik het niet binnen. Van koffie heb ik ook een afkeer gekregen. Ik drink nu elke ochtend appelsap en dat drink ik normaal noooit 😂

2 maanden geleden

Oh ik heb dat deze zwangerschap ook heel erg! Vorige helemaal niet, zo gek. Verse sapjes gaan er wel in dus die probeer ik te drinken en doe er soms wat extra water doorheen. Waterijsje telt ook als drinken vind ik 😜

2 maanden geleden

Gekoeld water uit de koelkast. Merk dat dat het iets makkelijker maakt voor mij :) misschien helpt dat ook bij jou

2 maanden geleden

Waterijsjes en ijsthee met prik zijn mijn go to als water niet meer lukt

2 maanden geleden

Heel herkenbaar! Ik eet zelf onwijs veel watermeloen. Daarmee krijg je ook veel vocht binnen. Misschien is dat iets voor je om te proberen

2 maanden geleden

Oh ik heb dit ook, normaal dronk ik veel thee en water maar nu na 3 slokken super misselijk en alweer spijt 😤

2 maanden geleden

Reactie op Baby2🥰

Oh ik heb dit ook, normaal dronk ik veel thee en water maar nu na 3 slokken ...
Blegh ellendig he! Ik vind het zo naar.. verplicht mezelf tot drinken maar poaaah.. blij als we paar weken verder zijn (toen stopte het bij mijn vorige zwangerschap ook)

2 maanden geleden

Reactie op SZ90

Blegh ellendig he! Ik vind het zo naar.. verplicht mezelf tot drinken maar ...
Ja ik kan ook niet wachten. Dit weekeinde moet ik met de warmte op een festival werken dus hoop dat de misselijkheid wat zakt

2 maanden geleden

Reactie op A.VP

Heel herkenbaar, gek hè hoe dat werkt. Zelf neem ik dan maar een waterijsje ...
Oja, wat ik wel lekker vind en zonder tegenzin kan drinken is bouillon

2 maanden geleden

Ik kwam hier gisteren achter.. dat ik misselijk word van water drinken. Het moet echt slokje voor slokje anders raakt mn maag helemaal van streek! Supervervelend..

2 maanden geleden

Heeel herkenbaar en vervelend met dit warme weer.. m’n ouders hebben al watermeloen langs gebracht en ik heb waterijsjes in huis gehaald! Maar zelf ben ik ook meer van zoute dingen op het moment dus ik heb ook soep in huis gehaald, dan eet ik mijn vocht maar ipv drinken😅