7 Reacties

2 maanden geleden

Ik zou eens laten checken of je geen blaasontsteking hebt. Tijdens je zwangerschap kunnen je klachten namelijk anders zijn bij een blaasontsteking!

2 maanden geleden

Reactie op Tessaxx98

Ik zou eens laten checken of je geen blaasontsteking hebt. Tijdens je zwang ...
Ik ken blaasontsteking wel als een heftigere pijn, maar dit is dus wel waar ik een beetje bang voor ben als het zo doorgaat en ik niet goed uit kan plassen.. heb morgen mijn eerste echo ga het wel meteen bespreken

2 maanden geleden

Herkenbaar! Ik heb er ook last van.. en ik heb urine laten testen maar geen blaasontsteking (kan in jouw geval mogelijk wel zijn, volgens mij kan een blaasontsteking ook anders aan voelen dan de standaard klachten dacht ik). Maar ik kan al een tijdje niet goed uitplassen.. er komt veel druk op mijn buik te staan waardoor het vooral in mijn buik pijnlijk voelt..

2 maanden geleden

Dat is vervelend! Zou ook aan een blaasontsteking denken maar misschien is het toch een zwangerschapkwaal.. ik dacht namelijk dat je gelijk vanaf het begin veel zou moeten plassen maar ik plas juist minder dan ervoor 🤔 Gek wat die hormonen allemaal kunnen veroorzaken haha Maar volgens mij is het veilig om cranberry pillen te slikken tijdens de zwangerschap en die zijn goed voor je urinewegen :)

2 maanden geleden

Mijn verloskundige zei dat je bij een blaasontsteking tijdens de zwangerschap vaak geen pijn hebt, maar dat je het kunt herkennen aan niet veel/goed kunnen (uit)plassen. Ze zei ook dat het verstandig is om het dan zsm te testen en behandelen. Misschien voor de zekerheid je verloskundige even bellen om te checken of het kan wachten tot morgen?

2 maanden geleden

Reactie op tanniegie

Mijn verloskundige zei dat je bij een blaasontsteking tijdens de zwangersch ...
Ik heb zometeen een afspraak! Dankjewel voor je reactie.. ik had hier geen idee van. Ik heb hier inderdaad precies last van.. minder pijn dan normaal, maar vaak en moeite met plassen

2 maanden geleden

Reactie op SZ90

Herkenbaar! Ik heb er ook last van.. en ik heb urine laten testen maar geen ...
Ja hier heb ik ook last van.. geen pijn bij het plassen zoals normaal, maar meer in de buik. Hoger dan normaal. Ik ben benieuwd zo!