15 Reacties

11 dagen geleden

Geen probleem. Ik slik die ook een heb jouw vraag aan mijn verloskundige gesteld: geen probleem, zei ze.

11 dagen geleden

Mijn Vk vertelde me dat je een overschot aan foliumzuur weer uitplast! Ik heb ook nog een tijd vitaminen geslikt waar het nog bij inzat, en dit was helemaal prima zei ze ☺️

11 dagen geleden

Het is niet nodig, maar als je wilt mag je gewoon je gehele zwangerschap extra foliumzuur slikken hoor!

11 dagen geleden

Dank jullie wel! Fijn die snelle reacties. Ik slikte niets extra's meer. Maar ik eet geen vis ej fruit mag soms ook wat meer. Ik dacht ik doe er vastgoed aan wat extra vitamines binnen te krijgen. Alleen toen 'schrok' ik even van de foliumzuur 🙈 Bedankt, dan ga ik het gewoon gebruiken!

11 dagen geleden

Blijf foliumzuur slikken tot je 10 weken zwanger bent, nadien kan je ook overwegen om foliumzuur te blijven innemen. Uit onderzoek is namelijk gebleken dat veel vrouwen onvoldoende foliumzuur binnenkrijgen via hun voeding tijdens de zwangerschap. Zo kan je je voorraad op peil houden. Dat heb ik op internet gevonden. Vorige week ben ik bij de verloskundige geweest,was toen ook q6 weken zwanger,ik vroeg og ik daarmee mag stoppen.zij zei als ik multi neem waar ook foliumzuur is zit -gewoon blijven slikken.

11 dagen geleden

Vaak zijn de vitamines van Kruidvat ondergedoseersd, waardoor je er vrijwel niets aan gaat hebben. Ook zijn de vitamines van Kruidvat vaak in een niet actieve vorm of een minder goed opneembare stof, waar je dus eigenlijk niets aan gaat hebben. Ik weet wel dat Vitakruid een goede mama dag/nacht multi heeft met de juiste dosering. Net zoals de vitamine D en K druppels van Kruidvat zit er geen actieve vorm in van het vitamine voor de baby.

11 dagen geleden

Ik heb deze multivitamine ook. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ze ook heel de zwangerschap geslikt. De gynaecoloog zei dat ik deze gewoon mag blijven slikken.

11 dagen geleden

Deze vitamine zijn echt top.ik slik ze zelfs als ik niet zwanger bent en voel me een stuk beter dan dat ik dat niet deed.ben pas ook begonnen met de ijzertableten van de kruitvat. Die 2 zijn echt een aanrader.

11 dagen geleden

Reactie op MMeellississaa

Deze vitamine zijn echt top.ik slik ze zelfs als ik niet zwanger bent en vo ...
Neem je die extra bij de multi? Qat merk je voor verschillende met de multi ej ijzer.?

11 dagen geleden

Reactie op Mimaw200

Vaak zijn de vitamines van Kruidvat ondergedoseersd, waardoor je er vrijwel ...
Precies dit.

11 dagen geleden

Ik slik deze ook en mocht deze ook gewoon slikken van de verloskundige

10 dagen geleden

Reactie op Mimaw200

Vaak zijn de vitamines van Kruidvat ondergedoseersd, waardoor je er vrijwel ...
Hoe weet je dit? Bedoel je de druppels die je aan je baby geeft? Kan me toch niet voorstellen dat die niet werkzaam zijn van de Kruidvat?

10 dagen geleden

Je kunt foliumzuur gewoon doorslikken, al heeft het na het eerste trimester geen zin meer. Je slikt dat vooral tegen open ruggetje. En na die termijn is het ruggetje open, of niet. Het verandert dan niet meer.

10 dagen geleden

Reactie op AMol

Neem je die extra bij de multi? Qat merk je voor verschillende met de mult ...
Ja dat werkt bij mij erg goed omdat ik gevoelig bent op bloedarmoede ivm mijn ziekte.

10 dagen geleden

Ik blijf het ook slikken. Het schijnt ook goed te zijn voor je HB 😊