13 Reacties

één maand geleden

Ja… pfffff 14 weken precies vandaag. En de vermoeidheid is erger dan ooit te voren. Ook slaap ik voor geen meter ‘s avonds en omdat dit ons tweede kindje is is ‘s middags slapen geen optie.

één maand geleden

Herkenbaar! Ik ben vandaag ook 12+6 en echt zo moe! Toch echt wel minder dan een paar weken geleden, maar nog steeds zooo moe en geen puf om dingen te doen..😔

één maand geleden

Hey! Ik heb bij de eerste twee tot een week of 16 last gehad van flinke vermoeidheid. Daarna nam het af! Sterkte hoor!

één maand geleden

Ik ben nu 14+5 weken en heb het idee dat het ietsje beter wordt. Heb nu al 2 a 3 dagen wat meer energie lijkt het. Zal nog wel wat schommelen maar heb het idee dat het de goede kant op gaat. Was vreselijk die moeheid! Kon niks leuks meer doen en werk was ook zwaar. Hopelijk gaat het bij jou ook snel beter!

één maand geleden

Ik heb hetzelfde. Minder energie dan de eerst zwangerschap. Ben nu bijna 15 weken. T word wel beter maar er zijn nog dagen dat ik in slaap val smiddags.

één maand geleden

Hi dames, ik ben nu 14 weken en ook nog altijd ontzettend moe...ik ga nogsteeds rond 21:30 naar bed..hebben al 2 kids rondlopen dus ik rust ook gewoon weinig tussendoor...hopelijk wordt de vermoeidheid wel wat minder...

één maand geleden

Hier ook, er lijkt geen einde aan te komen. Alleen in de ochtend kan ik het huishouden doen en gaan werken. In de voormiddag kickt de extreme vermoeidheid toe voor de rest van de dag. Ik ben 13+2 en heb al 2 kinderen van 9 en 4 jaar oud. Hopelijk nog een paar weken doorzetten en dan wat meer kunnen genieten! Succes.

één maand geleden

Dit is mijn eerste zwangerschap en heb hier ook last van! Nu 14 weken zwanger en ga rond 21:00 a 21:30 al naar bed en in de ochtend gaat het wel maar in de vroege middag heb ik weinig energie en ben ik heel erg vermoeid. Zou zo kunnen slapen Maja dat gaat niet als je moet werken 😂. We moeten nog maar even volhouden denk! 💪🏻

één maand geleden

Ik kan wel janken (heb ik net ook gedaan) hoe slecht ik me voel.. Gisteren te veel gedaan (ik dacht dat het een goed idee was om voor het eerst sinds maanden weer een waterpolo training te doen), vandaag alleen maar hoofdpijn, buikpijn, misselijk, extreem vermoeid en een onvermoeibare dreumes in huis 😭😭 zo maar even mijn ouders bellen (voor de 5e keer deze week) of mijn dochter even naar hun toe kan... Voel me zo wel een slechte moeder

één maand geleden

Hier met 13-14 weken ook nog steeds lamlendig. Misselijk, moe en nergens zin in. Nu 15+5 en durf te zeggen dat ik me eindelijk weer een beetje mezelf begin te voelen! Sinds begin deze week geen misselijkheid meer gevoeld en ik heb weer zin om dingen te doen. Wel iets eerder vermoeid, maar dat is helemaal oke. Nog even volhouden🙏🏻🤞🏻

één maand geleden

Ik ben ook nog zooo moe 😩. Nu 15+4 en had echt hoop op verbetering nu. Is je ijzer goed (ook ferritine?) bij mij is ferritine te laag, door extreme misselijkheid verdroeg ik de gentle iron tabletjes niet maar sinds vandaag mee begonnen en hoop dat dit iets gaat doen!

één maand geleden

Ik heb hetzelfde. Ik ben vandaag 14 weken en voel me echt K.O. ik doe bijna iedere dag wel een middagdutje omdat ik zo moe ben.. het is mijn eerste zwangerschap en iedereen zij dat het na 12 weken minder zou worden, maar lijkt wel erger te zijn. Sterkte 🌸!

één maand geleden

Ik herken me helemaal in vele berichten. Ik ben ook de 14 weken voorbij, maar de moeheid is insane...Maak elke ochtend een planning, maar veel wil er niet eens lukken.. zo frustrerend. Hopelijk wordt dit de komende maanden nog minder haha..