14 Reacties

2 maanden geleden

Ik zit ook erg vol na het avondeten, terwijl ik voor mijn gevoel minder eet dan dat ik voorheen deed. Ook totaal geen zin/honger in een dessert of nog een snack in de avond (terwijl ik dat voorheen wel altijd had). Ik eet gewoon zoveel tot ik vol zit en niet al te laat, zodat ik niet te ongemakkelijk in bed lig. Meestal lig ik iets meer op mijn zij tegenwoordig en minder half op mijn buik, dat ligt wel een stuk beter! Er groeit toch van alles binnenin, dus misschien toch wat minder ruimte ;)

2 maanden geleden

Ik heb dit ook, ik eet denk ik nog maar 2/3 of misschien maar de helft van wat ik voorheen at bij het avondeten. Wat mij helpt om het toch wat aan te vullen is kwark eten en smoothies nemen. De kwark helpt ook bij het verteren na het avondeten en dat ben ik gaan eten omdat ik zo'n last had. Misschien helpt het jou ook?

2 maanden geleden

Ik heb precies hetzelfde, eet nu kleinere porties en dat helpt. Ook heb ik het idee dat het bij mij met veel gluten erger lijkt te zijn..

2 maanden geleden

Hey ik heb precies het zelfde na 16:00 sluit de boel en kan ik niet meer eten of alles komt er weer uit. Ik heb wel trek dus wat ik doe is dat ik een smoothie drink als avond eten. Dat vind ik lekker en gaat mij goed af :)

2 maanden geleden

Dit heb ik ook, maar dan meteen na de lunch. Ik heb hierdoor savonds gewoon bijna geen honger meer. Pas heel laat dat ik weer wat kan eten.. Ik eet dan wat kwart, maar mis wel de groente..

2 maanden geleden

Hey ik heb precies het zelfde na 16:00 sluit de boel en kan ik niet meer et ...
Oh, smoothies! Heb ik zelf nog niet aangedacht! Daar kan ik iets mee? Doe je dan vers fruit of diepvries?

2 maanden geleden

Reactie op AnneJ98

Dit heb ik ook, maar dan meteen na de lunch. Ik heb hierdoor savonds gewoon ...
Oh na de lunch, lijkt mij niet fijn zeg. Kwark helpt je wel goed?

2 maanden geleden

Reactie op Judith-Nl

Ik heb precies hetzelfde, eet nu kleinere porties en dat helpt. Ook heb ik ...
Heb je een gluten allergie?

2 maanden geleden

Reactie op Felina1985

Ik heb dit ook, ik eet denk ik nog maar 2/3 of misschien maar de helft van ...
Dankjewel voor de tip! Maakt niet uit wat voor kwark? Een kwark met een smaakje of is neutrale beter?

2 maanden geleden

Dit ervaar ik ook. Wanneer ik sochtends wakker wordt voel ik me prima. Vanaf een uur of 11 begint lichtelijk de misselijkheid te komen en de blijft tot aan het slapen gaan. Na het avondeten wordt mn misselijkheid erger en als ik in bed lig voelt mn buik zo zwaar aan! Ik ben vandaag 11 weken. Ik heb nog niet iets ontdekt wat dit doet verlichten helaas…

2 maanden geleden

Reactie op Irism91

Ik zit ook erg vol na het avondeten, terwijl ik voor mijn gevoel minder ee ...
Ja precies, er gebeurd ook van alles daar binnen. Ik eet ook meestal om 17:30 uur. Ik kijk ook even naar om de porties te halveren.

2 maanden geleden

Ik eet eigenlijk vanaf het begin geen maaltijden meer. Maar iedere keer een beetje. Dan een broodje, dan een appeltje, dan een stukje komkommer. Zelfs een heel frietje lukt niet, echt maar een paar. Of pasta ook maar een klein beetje. Hele maaltijden krijg ik nu niet weg.. meteen al niet eigenlijk

2 maanden geleden

Reactie op Monique12

Dankjewel voor de tip! Maakt niet uit wat voor kwark? Een kwark met een sma ...
Ik heb diverse soorten neutrale kwark. De wat zure kwarken vallen het lekkerst, denk aan stand kwark bijvoorbeeld. Zure dingen helpen bij mij tegen de misselijkheid. Ook vette kwark gaat er goed in, maar dat eet ik wel langzaam met een klein lepeltje. Tussendoor zuig ik trouwens ook op zure snoepjes dat helpt ook goed al is dat minder gezond. De suikers helpen tegen de duizeligheid.

2 maanden geleden

Reactie op Monique12

Oh, smoothies! Heb ik zelf nog niet aangedacht! Daar kan ik iets mee? Doe j ...
Ja het is echt heerlijk! Ik doe diepvries fruit met wat havermout en spinazie erdoorheen. Zo heb je ook nog je vezels en wat groente binnen! Wortel er doorheen is ook erg lekker, proef je amper wat van❤️