16 Reacties

vorig jaar

Yuki! Dat is veel unieker!

vorig jaar

Voor een meisje Yuki , voor een jongen Jari

vorig jaar

Yuki!
Het is voor een jongen

vorig jaar

Voor een jongen dan Jari ,ik kan een meisje en een vrouw die heten Yuki vandaar.

vorig jaar

Reactie op Chr1993

Voor een jongen dan Jari ,ik kan een meisje en een vrouw die heten Yuki van ...
Mee eens! Yuki vind ik echt een meisjesnaam 😊

vorig jaar

Yuki is de naam van de mascotte van vakantiepark EuroParcs, fyi☺️

vorig jaar

Reactie op AnyaE

Mee eens! Yuki vind ik echt een meisjesnaam 😊
Yuki is wel een unisex naam. Net als Robin. Het is maar net wat je wil. Een naam keuze is erg persoonlijk. Ik vind Yuki dan weer een leukere naam als Yari. Ik raad aan om bij de geboorte te kijken welkr naam goed voelt. Welke bij hem past

vorig jaar

Ik zou voor Jari gaan, vooral denkend aan de toekomst… als je zoon straks een volwassen kerel van 40 is en hij moet zichzelf voorstellen als Yuki… denk niet dat hij daar blij van wordt eerlijk gezegd.

vorig jaar

Jari is een mooie naam 😊

vorig jaar

Yuki hele leuk naam voor een jongetje 🤩

vorig jaar

Yuki, heel leuk 🥰

vorig jaar

Het ligt ook een beetje aan de afkomst van jullie kindje, als het een blond kindje met blauwe ogen wordt vind ik Yuki zo Aziatisch klinken, dan zou ik Jari mooier vinden.
Hoihoi. Heb er over nagedacht. En wij hebben al een zoontje met blonde haren en blauwe ogen. Nu past Yuki daar totaal niet bij dus dacht ik dan word t maar Jari. Maar nu komt de naam Yuki toch steeds terug in mijn hoofd en ben ik bang dat ik spijt krijg dat ik geen Yuki gepakt heb alleen maar omdat t voor nu vooral in Azië vooral voorkomt. Wat adviseren jullie om te doen

vorig jaar

Ik zou gewoon doen wat jij/jullie mooi vinden. Als dat Yuki is dan heeft het zo moeten zijn. Ik zou me absoluut niet tegen laten houden dat het een meer Aziatische naam is volgens anderen. Ik heb die associatie sowieso niet. Gewoon lekker doen, zeker als die naam telkens terug komt.

vorig jaar

Reactie op BoeiendeLuipaard728058

Hoihoi. Heb er over nagedacht. En wij hebben al een zoontje met blonde hare ...
Ik zou vooral kiezen wat je zelf leuk vindt! Ik heb een naam die m in de top 10 staat wat ik eigenlijk niet wilde, maar kom daar toch steeds op uit. Dus zolang jullie die naam mooi vinden, wat maakt het dan uit dat hij vooral in Japan voorkomt? Bijzonder juist! Gewoon doen zou ik zeggen 🥰