16 Reacties
vorig jaar
Reactie op AnyaE
Mee eens! Yuki vind ik echt een meisjesnaam 😊
Yuki is wel een unisex naam. Net als Robin. Het is maar net wat je wil. Een naam keuze is erg persoonlijk. Ik vind Yuki dan weer een leukere naam als Yari. Ik raad aan om bij de geboorte te kijken welkr naam goed voelt. Welke bij hem past

vorig jaar
Hoihoi.
Heb er over nagedacht. En wij hebben al een zoontje met blonde haren en blauwe ogen. Nu past Yuki daar totaal niet bij dus dacht ik dan word t maar Jari. Maar nu komt de naam Yuki toch steeds terug in mijn hoofd en ben ik bang dat ik spijt krijg dat ik geen Yuki gepakt heb alleen maar omdat t voor nu vooral in Azië vooral voorkomt. Wat adviseren jullie om te doen
vorig jaar
Ik zou gewoon doen wat jij/jullie mooi vinden. Als dat Yuki is dan heeft het zo moeten zijn. Ik zou me absoluut niet tegen laten houden dat het een meer Aziatische naam is volgens anderen. Ik heb die associatie sowieso niet. Gewoon lekker doen, zeker als die naam telkens terug komt.
vorig jaar
Reactie op BoeiendeLuipaard728058
Hoihoi.
Heb er over nagedacht. En wij hebben al een zoontje met blonde hare ...
Ik zou vooral kiezen wat je zelf leuk vindt! Ik heb een naam die m in de top 10 staat wat ik eigenlijk niet wilde, maar kom daar toch steeds op uit.
Dus zolang jullie die naam mooi vinden, wat maakt het dan uit dat hij vooral in Japan voorkomt? Bijzonder juist! Gewoon doen zou ik zeggen 🥰