5 Reacties
vorig jaar
Wij hadden al heel snel een goed gevoel over de naam wat we hebben gekozen veel erover praten en als je tegen je buik praat veel die naam gebruiken dan raak je er zelf ook snel gewend aan
vorig jaar
Wij hadden week 1 al een naam. Dat gebruikt kan worden voor zowel voor een jongen of meisje . Ook tegen niemand verteld, gwn vanwege mensen hun mening. 😊 Wij moeten het mooi vinden en wat een andere er van denkt 😋. In het verleden hebben we ook al namen laten vallen en daar voelde een paar mensen hun blijkbaar goed mee om ze te gebruiken 😅. Want wij waren toch nog niet bezig met kinderen.
vorig jaar
Wij hadden al van voor we zwanger waren een naam voor een meisje. We zijn zwanger van een meisje en toen we de naam deelde met familie kregen we slechte reacties op de naam.
We zijn dus veranderd van naam en zijn maar 3 mensen die de naam weten nu, zij vinden de naam prachtig. Maar ondanks dat alles klaar is (geboortesuiker, geboortekaartjes, gepersonaliseerde dingen) blijf ik zelf nog steeds twijfelen aan de naam.
Het is een mooie naam en ik hoop dat mijn twijfels weg gaan zodra ze geboren is en we haar naam beginnen gebruiken. 🙏🏻
vorig jaar
Bij onze eerste dochter hadden we direct een naam, maar nu bij onze 2e vonden we maar niks dat we beiden leuk vonden. Wel wat stress over gehad! Uiteindelijk toch een naam gevonden die we allebei wel leuk vonden, maar ik miste toch een klik…
Toch nog wat verder gezocht en een 2e naam gevonden die we mooi vonden, maar als ik hierover nadacht begon ik de eerste naam te missen 🙈 dus dat was voor mij het teken dat we toch voor de eerste moeten gaan!
Het enige wat me tegenhield was de reactie van de mensen. Bij onze eerste dochter wisten we dat onze dichtste familie die naam supermooi vonden (ze hadden het eens geraden maar we hebben het nooit bevestigd). Bij deze weet ik zeker dat ze het niet zullen raden, dus ik ga op voorhand niet weten wat ze ervan vinden… heb nu voor mezelf besloten dat ik ga proberen om niet meer aan anderen te denken 🙈