13 Reacties

vorige maand
Reactie op elielieli
Bubbels van een jacuzzi zijn niet goed in dit termijn volgens mij en niets ...
Ik zie het nergens op internet staan. Wel in de eerste paar weken van de zwangerschap. Als het echt afgeraden is dan sla ik het over. 馃ゲ

vorige maand
Ik kom vandaag terug van 2 dagen thermen en sauna en was heerlijk! Kan het aanraden. Baby is ook al die tijd lekker blijven bewegen en zag nog 2 andere hoogzwangeren daar.

vorige maand
Als ik me goed herinner raden ze vooral de baden af omdat je misschien al wat ontsluiting kan hebben en al die bacteri毛n dan makkelijker binnen dringen

vorige maand
Het mag, mits je echt nog geen ontsluiting hebt. Ik ben zelf vorige week geweest met 32+6 en heb voor die tijd gevraagd of ze de ontsluiting wilden checken tijdens de controle. Rond 37 weken heb je weer controle als het goed is, dan kun je het even vragen, maar ik zou niet nu al reserveren denk ik.
Overigens vond de kleine het heerlijk volgens mij. Hij was lekker actief zoals altijd wanneer ik ontspannen ben 馃檪

vorige maand
Ik wil in m'n verlof ook nog even een dagje sauna. Vk zei dat dta prima is. Luister naar je lijf, niet te lang. De baby kan zn warmte niet kwijt. Dus daar beetje rekening mee houden. En geen infra rood.
Toen ik vroeg of ik nog mocht zwemmen..... ach zei ze. Bacteri毛n heb je overal. Als jij nog vrijt met je vriend, komen er ook bacteri毛n. Boodschap van haar was om je vooral niet te gek te laten maken door wat wel en niet mag馃ぃ