10 Reacties

3 dagen geleden

Het klinkt inderdaad wel een beetje apart als je het achter elkaar zegt, mischien is een tweede naam een idee? Dan haalt het de rijm er een beetje uit

3 dagen geleden

Ik zou het niet doen persoonlijk, omdat het rijmt. Ook met een tweede naam niet, want die wordt nooit gebruikt in de klas bijvoorbeeld of op je werk, dokter etc.

3 dagen geleden

Hmm, ik vind het niet echt bij elkaar passen. Ik denk niet dat hij ermee gepest zal worden, maar dat je de rijm nu zelf niet meer uit je hoofd kan zetten.

3 dagen geleden

Oh wat balen! Heel eerlijk. Ik zou dit ook niet doen…. Dit rijmt zó sterk en omdat het allebei ook 1 lettergreep is maakt het ‘t wel wat ‘gek’ als je het achter elkaar uitspreekt. Als dit nu ook al voor jullie voelt ga je dat niet meer uit je hoofd krijgen denk ik

3 dagen geleden

Zat te denken aan namen die erop lijken, lastig! Misschien Kay, dan heb je nog wel de K en a en een soort j klank

3 dagen geleden

Reactie op Nola1203

Zat te denken aan namen die erop lijken, lastig! Misschien Kay, dan heb je ...
Haha grappig dat je dit zegt, dit is inderdaad nu mijn favoriet :) nu papa nog mee krijgen… die vind het nog steeds niet erg dat het rijmt maar ik vind het met de dag erger klinken hahahahaha… zo stom met ons eerste zoontje waren we het gewoon meteen eens…

3 dagen geleden

Reactie op mommy2be1997

Haha grappig dat je dit zegt, dit is inderdaad nu mijn favoriet :) nu papa ...
Haha gelukkig heb je nog even! Misschien kan je het telkens als je over Kane hebt, ook de achternaam erbij zeggen zodat hij telkens hoort dat het rijmt haha 😜

3 dagen geleden

Reactie op Nola1203

Haha gelukkig heb je nog even! Misschien kan je het telkens als je over Kan ...
Zal ik je zeggen dat hij net begon te lachen… hij wilde het eerst niet zeggen… maar hij zit nu steeds met “skanebeen” in zijn hoofd… nou hier in het west Fries woord de sch en sk… dus letterlijk… scheenbeen… na heel hard lachen realiseert hij zich hopelijk ook dat het echt niet kan hahahahahaha… maar ik zie de teleurstelling nog altijd in zijn ogen 😂

3 dagen geleden

Reactie op mommy2be1997

Zal ik je zeggen dat hij net begon te lachen… hij wilde het eerst niet zegg ...
Hahahahah!! Hopelijk ziet ie het zelf dan ook nu 🤣

3 dagen geleden

Is Quinn misschien een leuk alternatief? Op z'n Engels uitgesproken en anders "Kwin" op z'n Nederlands.