7 Reacties

3 maanden geleden

Hier ook 5 weken en amper klachten. Bij mijn eerste heb ik ook amper klachten gehad. Wat later kreeg ik zwangerschapsdiabetes en bekkenpijn.: dus nu nog maar even genieten van de momenten zonder klachten. Ik deel wel je onzekerheid.. maar ik weet ook dat het echt goed gaat, ook zonder klachten!

3 maanden geleden

Hi meid..ik ben momenteel 5+4 en heb precies hetzelfde! Voel me (nog) niet misselijk, mijn borsten zijn wat opgezet en ben ook wat sneller duizelig. Verder merk ik niet zo veel. Ik zie er wel uit alsof ik al 4 maanden zwanger ben, door de last van m'n darmen is mijn buik enorm op gezet... bij mijn dochtertje voelde ik me echt meteen slecht dus maakt me soms wat onzeker. We hebben ook een zoontje van 3,5 trouwens☺️... 1 aug pas de eerste echo...pfff wat duurt dat wachten dan lang he🙈

3 maanden geleden

Hoi :) bij mijn eerste 2 zwangerschappen ook amper symptomen :) ik zou zeggen, prijs jezelf gelukkig 😃😃🤣

3 maanden geleden

Ik ben nu volgens berekeningen 6 weken zwanger en heb nergens last van soms wat gevoelige borsten maar meer niet.. maak mij hier best zorgen om.. nog een weekje wacht en dan hebben wij de eerste echo🤞🏼

3 maanden geleden

Hier ook hetzelfde, 6 weken zwanger en amper klachten. Licht gevoelige borsten, af en toe wat duizelig en soms een opgezette harde buik na het eten. Op het begin had ik vaker ook buikkrampen maar dat is nu bijna niet meer. Maak me er ook wel druk om. Echter lees ik ook veel dat anderen het ook hebben, we zijn dus niet de enigen! Laten we er dan maar van genieten en vertrouwen hebben in ons lichaam en kleintje ❤️. Hopelijk blijft alles goed gaan. Blijft toch spannend he

3 maanden geleden

Blij dat ik dit topic heb gevonden, want ik heb ook weinig klachten en vind dat toch wel spannend. Ik ben nu 5 weken zwanger. In november een missed abortion gehad en merk dat ik bang ben dat het nu ook weer mis gaat. De enige klachten die ik heb zijn soms een korte vlaag misselijkheid, stelt eigenlijk niks voor en wat grotere/pijnlijkere borsten. Ik ben bang dat omdat ik weinig klachten heb, de zwangerschap niet goed gaat. Maar op een ander moment maak ik me geen zorgen en ben ik heel positief en zie de toekomst al helemaal voor me!

3 maanden geleden

Ik ben ook 5+4. Ik dacht zelf al 6+1. Sinds gisteren helemaal geen klachten meer. Ik had last van krampjes, pijnlijke borsten en duizeligheid. Maar die zijn sinds gisteren als sneeuw voor de zon verdwenen. Gelukkig geen bloedverlies gehad. Ik ben ook erg bang dat dit tekenen zijn dat het niet (meer) goed zit. Helaas pas 1 augustus de eerste echo. Dus ik moet nog even wachten 😟 Ik probeer ergens positief te blijven, maar ik voel mij niet zwanger.