Hoi!
Wat kan het zijn als mijn kleintje van bijna 8 maanden ‘nee’ schud.
Dit gebeurt meermaals op een dag…
Ze kijkt er ook moeilijk bij.
Lijkt of ze ergens last van heeft maar ik kom er gewoon niet achter wat dat dan is….
Deed mijn zoontje een paar maanden geleden al, was een paar weken over en doet hij nu weer. Volgens mij niks bijzonders, maar ik vraag me wel af of het te maken heeft met doorkomende tandjes
Mijn dochter doet dit ook, maar het is meer een soort scheve 'nee' knikken. M'n man had het toevallig deze week opgezocht op internet (want ik maakte me toch een beetje zorgen) en het schijnt dat ze op die manier oefenen met bewegingen die ze met hun hoofd kunnen maken?! Ik heb geen bron en heb het zelf dus ook niet gelezen. Ik ben nog niet helemaal overtuigd maar het klinkt op zich wel logisch. Ze zijn zich nu meer bewust van hun lichaam natuurlijk.
Hier doet ze t ook, viel me op toen ze op het aankleedkussen lag. En ze doet t ook gericht nu als ze iets niet wilt. Lijkt mij niks mis mee, denk dat ze nu meer controle erover krijgen
Mijne doet dit ook! Toevallig is ie ook 8 maanden… gek! Lijkt alsof hij wilt communiceren…. Hij doet dit wanneer ik een specifike lied zing of als ie geirriteerd is of niet wilt slapen?