12 Reacties

vorige week

Dit doet mijn kleine ook.. kan me dit ook herinneren van mijn dochter. Volgens mij gewoon ontwikkeling in beweging.

vorige week

Heeft mijne ook gedaan. Waren zn oortjes. Die misschien even laten checken ?

vorige week

Reactie op Mischeng

Heeft mijne ook gedaan. Waren zn oortjes. Die misschien even laten checken ...
Was hij verkouden of was het toch een oorontsteking?

vorige week

Reactie op Amnusalt

Was hij verkouden of was het toch een oorontsteking?
Ontsteking

vorige week

Deed mijn zoontje een paar maanden geleden al, was een paar weken over en doet hij nu weer. Volgens mij niks bijzonders, maar ik vraag me wel af of het te maken heeft met doorkomende tandjes

vorige week

Ons zoontje doet dit sinds hij 6 maanden oud is. Is bij hem een signaal dat meneer moe is en opzoek is naar de juiste slaaphouding 😊

vorige week

Reactie op MindyE

Deed mijn zoontje een paar maanden geleden al, was een paar weken over en d ...
Nou dit dacht ik dus ook! Want ze heeft nu wel ineens 2 boventandjes die tegelijk door komen.

vorige week

Mijn dochter doet dit ook, maar het is meer een soort scheve 'nee' knikken. M'n man had het toevallig deze week opgezocht op internet (want ik maakte me toch een beetje zorgen) en het schijnt dat ze op die manier oefenen met bewegingen die ze met hun hoofd kunnen maken?! Ik heb geen bron en heb het zelf dus ook niet gelezen. Ik ben nog niet helemaal overtuigd maar het klinkt op zich wel logisch. Ze zijn zich nu meer bewust van hun lichaam natuurlijk.

5 dagen geleden

Onze zoon doet het ook, maar het lijkt soms ook wel heel gericht. Bijvoorbeeld als hij geen eten meer wil.

3 dagen geleden

Hier doet ze t ook, viel me op toen ze op het aankleedkussen lag. En ze doet t ook gericht nu als ze iets niet wilt. Lijkt mij niks mis mee, denk dat ze nu meer controle erover krijgen

2 dagen geleden

Doet mijn zoontje ineens ook vooral als hij geen eten wilt

6 uur geleden

Mijne doet dit ook! Toevallig is ie ook 8 maanden… gek! Lijkt alsof hij wilt communiceren…. Hij doet dit wanneer ik een specifike lied zing of als ie geirriteerd is of niet wilt slapen?