12 Reacties

één maand geleden

Hi, Ik toevallig ook. Hoe ver ben je? Ik zit nu zelf op 13w6d . Regelmatig plat liggen en voldoende drinken is tot nu toe enigste wat helpt

één maand geleden

Ik ook. Zelfs voldoende drinken werkt niet…

één maand geleden

Reactie op Eline2308

Hi, Ik toevallig ook. Hoe ver ben je? Ik zit nu zelf op 13w6d . Regelmati ...
Ben bijna 16 weken, ‘s avonds wordt het vaak erger en ook als ik opsta…

één maand geleden

Ja ik hier ook veel last van. Ik heb het idee dat het vanuit mijn nek/halsspieren omhoog gaat naar mijn hoofd. Misschien dat onze houding veranderd door de buik/zwaardere borsten? Of in combinatie met spanning? Bij mij ligt het iig niet aan te weinig drinken

één maand geleden

Hier ook heel erg last van! Ik was hier al voor m’n zwangerschap mee bekend…maar het ging al heel lang goed… ik ben nu (weer) begonnen met magnesium 400 van vitalize en merk dat dit de meeste “spanning” in m’n spieren wel weghaalt. ook slaap ik weer betere nachten. wellicht hebben jullie er ook iets aan

één maand geleden

Heel herkenbaar! Zit zelf op 17 weken. Veel hoofdpijn, oa als gevolg van een vastzittende nek en schouders. Heb laatst een zwangerschapsmassage gedaan, wat me enorm heeft geholpen!

25 dagen geleden

Heel herkenbaar! Ik ben nu 15 weken. Mijn man masseert regelmatig mijn schouders en nek, dit helpt wel een beetje!

25 dagen geleden

Hier ook sinds een week, ben nu 13+5. Nou heb ik wel vaker vastzittende nek/schouders door spanning maar dit is wel next level... Miss idd door houding, ook wel wat spanningen over mogelijke cerclage. We hebben voor de gein van de week mijn (inmiddels met 1 cup gegroeide) borsten gewogen, moet zeggen dat die kilo's ook wel wat zouden kunnen verklaren 🫣

25 dagen geleden

Ja, ik heb er ook heel veel last van. Zaterdag kon ik niks zoveel pijn. Wat bij mij hielp is paracetamol en een warme pittenzak en ik denk dat ik magnesium ga halen om mijn spieren te ontspannen.

25 dagen geleden

Ik heb dag in, dag uit hoofdpijn😴

25 dagen geleden

Hier hetzelfde, liep voor de zwangerschap al jaren bij een fysio hiervoor en kreeg dan dry needling maar dat mag nu niet. Dus af en toe paracetamol en deze week heb ik een zwangerschaps massage ingepland!

25 dagen geleden

Ik ook, vreselijk. Ga vrijdag naar de fysio.