9 Reacties

één maand geleden

Ik heb hetzelfde, rond 12 weken word dit beter. Het wazige en zweverige gevoel is niet juist, misschien even prikken op bloedarmoede of b12 Je kindje roofd extreem veel b12 Ik slik naast mijn multivitamine extra b12

één maand geleden

Ik herken het wel, bij mij kwam er na het Bloedprikken uit dat mijn ijzer heel laag was, daardoor voelde ik me waarschijnlijk zo vaak kortademig en zweverig. Slik nu ijzertabletten. En ik ben inmiddels (nu 12 weken zwanger) lekker overgestapt op zwangerschapsbroeken, zo veel comfortabeler!

één maand geleden

Ik herken dit ook. Ik heb dit gevoel ook zo vanaf de middag. Ik heb echt nergens zin in en blijf het liefst binnen liggen op de bank of slapen. Ik heb het vandaag aangegeven bij de verloskundige en dat ik dit gevol niet herken van de vorige zwangerschappen. Donderdag ga ik bloedprikken en wordt mn vitamine D en mn schildklier gecheckt. Mocht dit goed zijn dan gaan we verder kijken hoe ze me kunnen helpen (eventueel praten met iemand). Ik vind het echt een rot gevoel vooral omdat ik 0 energie heb om maar iets te ondernemen met de kids…

één maand geleden

Ik heb soms het gevoel alsof ik zo door m'n 'hoeven' ga zakken zo moe, zitten ook midden in een verbouwing...perfecte timing😅👍nu precies 9 weken...hopenlijk met 12 weken weer wat energie 🙏

één maand geleden

Ik heb week 7/8/9 ook erg last gehad van de vermoeidheid en geen fut. Dat maakte me ook erg neerslachtig. Nu in week 10 is het een stuk minder, kan weer dingen doen en heb er ook zin in. Nog steeds wel vermoeid maar echt veel minder. Het hielp voor mij ook toen een vriendin tarotkaarten voor mij ging leggen (gewoon voor de leuk) en ze benoemde dat mindset een grote rol speelt. Tuurlijk kun je met mindset de vermoeidheid of de hormonen niet veranderen maar het helpt mij wel om soms net even meer te doen. Ik hoop dat het voor jou ook na week 10 weer afneemt!

één maand geleden

Ik heb hier ook ontzettend veel last van gehad, gelukkig merkte ik vrij snel verschil hoe verder ik kwam in mijn zwangerschap! Nog even volhouden 🙏🏼

één maand geleden

Zoveel last van! En ook nog extreem misselijk dus alles voelt als een mega opgave Bij mijn eerste zwangerschap kwam rond 16/17 weken alle energie terug. Zo fijn. En dit hield voor mij persoonlijk ook echt lang aan, zeker wel tot week 36 😊. Daar hoop ik dit keer weer op, maar lijkt me iets minder realistisch met ook al een peuter in huis haha!

één maand geleden

Ja ik ben nu bijna 12 weken maar nog geen verbetering helaas. Ik ben erg moe en wil het liefste heel de dag op de bank liggen… verder is alle focus ver te zoeken.

één maand geleden

In week 6 tot en met 11 heb ik heeeeeel veel stemmingswisselingen gehad. Ik was ook mega moe en nergens zin in. M’n normale kleding zat al heel snel niet meer lekker en heb vorige week ook maar volop besteld haha. Morgen ben ik 13 weken moet wel zeggen hoe langer ik zwanger ben hoe makkelijker het gaat. Vermoeidheid is een stuk afgenomen en heb weer meer zin om dingen te ondernemen.