5 Reacties

3 maanden geleden

Jep! Ineens vind ik alles een troep in huis en wil ik het liefst een hele nieuwe inrichting.

3 maanden geleden

Ja maar ik denk dat dit komt door de vakantie inpak stress bij mij 😵‍💫

3 maanden geleden

Nee maar ik hoop dat ik dit nog krijg, mijn huis kan wel een opruimbeurt gebruiken 😂

één maand geleden

Nu 13 weken en vandaag dacht ik, is dit nesteldrang? Was de badkamer schoon aan het maken en besloot de douchedeuren af te stellen. Toen was ik toch al in de weer met een schroevendraaier en dacht ik, die stank uit dat nieuwe sifon moet nu opgelost worden (Had de vraag al een paar weken uitstaan bij mijn man). Dus lades eruit geschroefd. Sifon losgehaald. Bedacht dat ik een onderdeel mis. Dus twee bouwmarkten afgegaan voor een onderdeel. Sifon weer in elkaar geflanst en nu weer tevreden. Dat het eten niet op tijd af is, dat is dan jammer, maar ik moest het NU oplossen. Stiekem wel fijn, want er komt lekker veel uit mijn handen.

één maand geleden

Ik ben nu ook 13 weekjes en ben vooral al veel bezig met de toekomstige kinderkamer (huis is al vrij opgeruimd haha, dus dat scheelt weer ietsjes)... Onze logeerkamer is opgedoekt en ik weet van alle grote dingen (bed, box, wandelwagen e.d.) al precies wat ik wil. Commode en maxi-cosi hebben we ergens op de kop kunnen tikken, dus staan al klaar🫣