12 Reacties

2 maanden geleden

Bij mijn eerste zwangerschap ben ik constant misselijk geweest en elke dag overgeven tot mijn 5de maand en waren soms ook wel dagen dat het beter was.. maar bij de ene is dat op en af bij de andere helemaal niks. Maar kan zeker geen kwaad. Wel zeker genoeg drinken zodat je niet uitdroogt dat is wel heel belangrijk. En nu mijn 2de zwangerschap is het paar dagen niks en dan plots weer een dag misselijk en af en toe ook met overgeven.

2 maanden geleden

Reactie op ZoëH

Bij mijn eerste zwangerschap ben ik constant misselijk geweest en elke dag ...
Pfoe heftig zeg! Helemaal als je nog in de periode zit dat je het nog geheim wilt houden... Ik hoop voor je dat je nu bij de 2e er sneller van af bent! Ik ben voor de eerste keer zwanger dus nog geen ervaring haha. Ik kreeg inderdaad als tip om kleine slokjes te drinken in de hoop dat het er dan wel in blijft om uitdroging te voorkomen, dus probeer dat nu.

2 maanden geleden

Ik herken het wel. Vanaf week 6 tot week 10 ben ik 24 uur per dag misselijk geweest, echt heel naar. Daarna werd het gelukkig ineens een stuk beter. Maar nu met 12 weken lijkt het weer terug te zijn, hoewel wel in iets lichtere mate. Ik hoop dat het snel weer wegtrekt! Bij mijn eerste zwangerschap helemaal niet veel misselijk geweest, dus het viel sowieso al erg tegen haha

2 maanden geleden

Reactie op diplodocus

Ik herken het wel. Vanaf week 6 tot week 10 ben ik 24 uur per dag misselijk ...
Naar hé! Iedereen zegt de hele tijd " na 12 weken wordt het beter" maar blijkbaar heeft het bij ons iets meer tijd nodig haha

2 maanden geleden

Ik ben ook iets meer misselijk ineens, week 12 nu. Kan bv ineens geen kooklucht of bepaalde kruiden verdragen🤢 als ik er aan denk alleen al. Daarentegen gaan snoep er kaas er in als zoete koek🤣 beetje gek

2 maanden geleden

Reactie op Merel8989

Ik ben ook iets meer misselijk ineens, week 12 nu. Kan bv ineens geen kookl ...
Hahah snoep en kaas gaan er bij mij ook goed in nu!🤣

één maand geleden

Ik ook 12+1 en kei misselijk....whyyyy

één maand geleden

Kijk eens of je voldoet aan de ziekte HG of kijk bij zeggen

één maand geleden

Ik ben bij mijn eerste van week 6 tot 16 weken heel misselijk geweest. Ik had toen hg en na 16 weken ineens ervan af en verder de gehele zwangerschap niet terug gekomen. Thank god! Hield ook echt niks binnen toen, zelfs geen water. Bij mijn tweede zwangerschap was ik ook heel misselijk vanaf 6 weken, maar gelukkig onder controle te houden met medicatie en met 13 weken ervan af. Daarna helaas net 17 weken terug gekomen en tot aan de bevalling met vlagen misselijk geweest en overgegeven. Deze zwangerschap begon de misselijkheid al heel vroeg rond 4 weken. En kwam zelfs door de medicatie heen. Gelukkig hoefde niet zoveel over te geven. Was bang voor weer hg, maar is mij alles meegevallen! Rond 10/11 weken gestopt met de medicatie. Nu 13 weken en nog steeds met vlagen misselijk, maar het is te doen

één maand geleden

Hier vandaag 12 weken zwanger en geen 1x misselijk/overgegeven. Tot vanavond na het avondeten… overgegeven. Mag echt niet klagen maar dacht mooi 12 weken goed doorgekomen haha. Ben benieuwd of het hierbij blijft. Wel zwanger van een tweeling

één maand geleden

Hier nu 13+2. Ben aan t begin goed misselijk geweest van 7-9 weken. Daarna leek het weg te zijn.. nu sinds 2 weken de hele dag door misselijk😥 gelukkig zonder overgeven maar ik voel me er zo belabberd van. Het maakt ook niet uit of ik veel of weinig eet.. het blijft komen.. hoop echt dat t snel weg is. Ik durf ook echt geen dingen (ver weg) te plannen omdat ik gewoon niet weet hoe ik me ga voelen.

één maand geleden

Ik ben nu bijna 10 weken en heb sinds vandaag enorm veel last van misselijkheid en overgeven. (Al bijna 5x overgegeven vandaag) Ik hoop echt dat dit zsm weer weg gaat, want ik heb vandaag de hele dag niks kunnen doen. Zelfs water blijft maar heel even binnen...