8 Reacties

3 maanden geleden

Ik had dit ook begin van de week. T is waarschijnlijk jet oprekken van je baarmoeder

3 maanden geleden

Reactie op Larissa95

Ik had dit ook begin van de week. T is waarschijnlijk jet oprekken van je b ...
Aaah… maar had jij ook meerdere dagen non stop dat gevoel ?😥.. ik lees het niet veel..

3 maanden geleden

Reactie op Loutje1234

Aaah… maar had jij ook meerdere dagen non stop dat gevoel ?😥.. ik lees het ...
Ik heb het 2 dagen gehad, vooral in de avond en ook wel nonstop. Kon me bijna niet omdraaien van de pijn. Ik herken het ook wel uit mijn vorige zwangerschap toen had ik het ook heel erg. Mocht je toch twijfelen kan je altijd de verloskundige bellen!

3 maanden geleden

Ik heb dit momenteel ook bij mijn eerste zwangerschap helemaal geen pijn ervaren in het begin . Deze tweede zwangerschap ben ik nu 4/5 weken en soms voelt het als menstruatie krampen en soms verga ik echt ! Ik zou me niet te druk maken de eerste weken gebeurt er ook super veel in je baarmoeder

3 maanden geleden

Ik zou voor de zekerheid de verloskundige bellen en vragen om advies. Je bent dan misschien ook meer gerustgesteld.

3 maanden geleden

Ik ben net 4 weken zwanger en ik heb eigenlijk ook non stop pijn in mijn buik. Af en toe zakt het af en soms komt er ineens een nare steek. Ik heb geen bloedverlies. Ik heb de verloskundige gesproken en die zei zolang het lijkt op menstruatie kramp dan is het goed maar zodra ik de pijn niet meer kan handelen moet ik aan de bel trekken. 31 juli heb ik pas een echo, ik zit toch wel in spanning af te wachten. Ben toch best nerveus, dit is mijn 1e zwangerschap en ik weet niet of dit normaal is om te voelen.

3 maanden geleden

Ik herken wel het krampachtige menstruatie achtige gevoel

3 maanden geleden

Herkenbaar Last van zeurende buikpijn. Links als rechts. Af en toe een kramp. Geen bloedverlies. Vanochtend een positieve test gehad op dpo 14, op de nod dus. Voel me verder goed