10 Reacties

8 maanden geleden

Wat vervelend dat dat gebeurd. Hef lijkt mij niet fijn slapen voor jezelf. Wij hadden eerst de maxi cosi co sleeper, maar die bleek scheef te staan waardoor de baby dan ook steeds naar de zijkant ging. Staat die van jou niet scheef? Je kan dat evt uittesten door een volle kruik in het midden te leggen en kijken of die wegrolt of blijft liggen. Wij hebben daarom een andere wieg gekocht en deze naast ons bed gezet. Ik vond het namelijk geen fijn idee dat hij steeds tegen de zijkant aan zou liggen.

8 maanden geleden

Reactie op Mamafav

Wat vervelend dat dat gebeurd. Hef lijkt mij niet fijn slapen voor jezelf. ...
Nee hij staat niet scheef. M'n zoontje deed dit ook niet in het begin en het is ook niet elke avond gelukkig.

8 maanden geleden

Misschien zoekt hij geborgenheid, mijn dochter slaapt ook het liefst met iets tegen haar gezicht en op haar zij

8 maanden geleden

Geen tips helaas, maar ons zoontje deed dit ook. Nu treffen we hem elke keer horizontaal onderaan de co sleeper aan.

8 maanden geleden

Zelfde hier.. het was ook steeds naar 1 kant dus heb nu zelf de co sleeper iets schuiner gezet. Nu ligt ze al 3 nachten netjes in t midden
Hier was het ook zo, omdat de co-sleeper scheef hing als 1 kant open was. Nu hebben we hem dicht gedaan, staat hij weer recht en is het over.

8 maanden geleden

Dat hadden wij met de eerste ook. Na een zoektocht overgestapt naar een co sleeper met spijlen van petit amelie.

8 maanden geleden

Dat is precies reden dat ik me dochtertje in ledikantje heb gedaan met 6weken om ze ook contnu met neusje tegen zij kant licht bij cosleeper ik denk als bij ledikanje doen heb teminsten wel lucht馃槉

8 maanden geleden

Mijn dochter is 11 weken en slaapt sinds kort ook met haar neusje tegen het net. Elke keer zet ik haar weer terug op de plek, maar tref haar dan horizontaal aan de onderkant van de co sleept

8 maanden geleden

Mijn zoontje slaapt ook altijd met zijn hoofd tegen de zijkant van het wiegje aan, deze is gestoffeerd aan de binnenkant. Dit is een stukje geborgenheid. Net als in de buik. Ik laat hem lekker liggen zo.