10 Reacties
één maand geleden
Bij mijn verkoudheid twee weken geleden werd ook enkel zoutspray aangeraden en stomen met heet water
één maand geleden
Ik drukte te snel op enter 😅 heel erg veel beterschap. Hopelijk ben je snel weer opgeknapt
één maand geleden
Magje gewoon gebruiken, heeft geen effect op placenta, staat op lareb site. Lang leve dit middel, anders zou ik niet meer slapen doordat ik echt niet door mijn mond kan ademen tijdens het slapen.
één maand geleden
Wat je huisarts je verteld zeggen ze ook tegen je als je niet zwanger bent! Xylo mag je sowieso maar 7 dagen gebruiken omdat het daarna averechts kan gaan werken. Dus een combi van xylo en zoutoplossing is vaak het beste zodat je na 7 dagen evt alleen nog de zoutoplossing kan gebruiken!
Maar xylo gebruiken tijdens je zwangerschap is volledig veilig. Lekker doen dus :)
één maand geleden
Reactie op margocs
Op de MediMama app van Lareb staat wel dat je er voorzichtig mee moet zijn ...
Dit geldt sowieso, ook als je niet zwanger bent ivm de kans op verslaving :)
één maand geleden
Ik ben ook flink verkouden en gebruik ook de xylo voor ik ga slapen. Want slaap is ook heel belangrijk. Met xylo is het inderdaad altijd al oppassen, maar gebruik het niet langer dan een week en probeer overdag alleen neusspray met zoutoplossing te gebruiken. Ook gebruik ik de kindervariant van de xylo, want dat is half de dosering maar geeft mij voldoende verlichting om even door mijn neus te kunnen ademen :)