10 Reacties
9 maanden geleden
Ik plas met zo’n flesje, daar knijp ik in zodra m’n plas loopt. Werkt wel echt lekker, want elke keer onder de douche stappen word me te zwaar, steeds m’n benen afdrogen, heb ruggenprik gehad, dus heb echt last van m’n rug helaas.
Maar snap de spanning die in je lichaam zit, ik heb dat tijdens het 💩. Geef je over aan je “angst”, merkte dat het echt m’n angst was die de pijn creëerde.
9 maanden geleden
Ik was ook bang om te plassen, maar de kraamzorg heeft een foto van m’n onderkant gemaakt. Vond dat eerst wat gek, maar toen ze liet zien hoe het er uit ziet had ik direct meer vertrouwen. Voor mijn gevoel was alles kapot, korst en hechting, maar in werkelijkheid was dat 1cm sneetje. Viel me zo mee! Daardoor echt meer vertrouwen gekregen en dmv een fles water tijdens het plassen durfde ik weer te plassen. Onze dochter is 14 maart geboren en ik durf nu sinds 5 dagen zonder water te plassen
9 maanden geleden
Och ik snap je helemaal.. ben 2 Maart bevallen en had zo weinig vertrouwen in m’n onderkant 🙈 had ook echt het gevoel dat het helemaal kapot was. Na een foto gemaakt te hebben viel het me allemaal reuze mee.. you got this❤️
9 maanden geleden
Snap je gevoel! 26 feb bevallen, ik had dat eerst ook, trekt later weg ;) ik plaste met zo knijpflesje met een lang steeltje eraan (bij etos gekocht, kan ook online) ik heb het helaas nog wel bij een grote boodschap dat het te veel druk geeft, echt het gevoel (ookal geef ik weinig druk) alsof mijn vagina er uit valt, het helpt om een dot wcpapier of washandje ertegen zachtjes te drukken. Maar ook dit is al heel veel minder!
Ook hielp het mij om zelf met een spiegeltje te kijken wat de “schade” was, ik zag er niets aan, dat gaf mij vertrouwen :)
Succes
9 maanden geleden
Ik heb dit ook! Voelt echt alsof er enorm veel druk op komt wat super pijnlijk is. Als ik geplast heb trekt het weer weg, omdat de blaas dan leeg is. Denk dat de blaas een beetje verzakt is door de bevalling en dit moet nog herstellen.