27 Reacties

één maand geleden

Reactie op Iet123

Heb jij je termijnecho al gehad? Wij morgen!
Ja! Vanochtend toevallig! Alles was goed en heel iets vooruit gezet (nu 10+6) 🥰 De uitgerekende datum is nu definitief 14 maart! En dat de misselijkheid minder wordt is normaal zo rond de 10 weken zei de verloskundige. Ik duim dat jullie ook een goede echo hebben morgen!

één maand geleden

Hi Jet, hier precies hetzelfde en ook erg onzeker of het allemaal goed gaat. Sinds 9+2 niet meer misselijk. Nu precies 10 weken en we hebben volgende week wo de echo. Kan niet wachten! Dus ben blij te lezen dat jouw echo helemaal goed was. Thanks!

één maand geleden

Tijdens mijn eerste en tweede zwangerschap misselijk geweest tot 18 en 16 weken, nu al 2 dagen helemaal niet meer overgegeven en ben gewoon bang dat het bijv. morgen een vreselijke dag gaat worden als ik te blij doe hierover 🙈

één maand geleden

Enige kwaal die ik heb gehad was weinig eetlust tussen week 7 en 10. Werd er niet echt misselijk van, maar heel snel een vol gevoel en weinig kunnen eten. Stopte na 10 weken en nu al 2,5 week echt nérgens last van. Met 11 weken echo gehad en alles zit helemaal goed. Ik geniet er maar gewoon van dat ik me goed voel.

één maand geleden

Reactie op Jen N

Tijdens mijn eerste en tweede zwangerschap misselijk geweest tot 18 en 16 w ...
Update: ik was toch iets te blij hierover, was een heerlijke dag vandaag🫣