5 Reacties

2 maanden geleden

Niet iedereen is misselijk tijdens de zwangerschap. Ik heb er pas sinds kort wat last van en ben nu 9+6. Daarnaast hoeft buikpijn ook niet ernstig te zijn, zolang het maar niet in combinatie is met bloed. Dit kan namelijk bandenpijn of de groeiende baarmoeder zijn. Mocht je het toch niet helemaal vertrouwen kun je altijd contact opnemen met je verloskundige

2 maanden geleden

Ik was bij mijn eerste zwangerschap ook niet misselijk, dus het is zeker mogelijk. Ik heb aan die zwangerschap een hele mooie en lieve zoontje aan overgehouden van bijna 3, dus geen misselijkheid hoeft niks te betekenen. Ik ben momenteel opnieuw zwanger, maar nu heb ik wel vlagen van misselijkheid.

2 maanden geleden

5e zwangerschap, maar 3e kindje. Ik heb 2 dochters en bij allebei niet misselijk geweest. Terwijl bij de slechte zwangerschappen juist wel wat misselijk. Wil natuurlijk niks zeggen. Maar dat je niet misselijk bent wil niks zeggen!

2 maanden geleden

Ik had dit ook tot 6+3, en toen werd ik misselijk en dat is niet meer gestopt.. Nu 9 weken

2 maanden geleden

Tijdens mijn eerste zwangerschap ben ik geen seconde misselijk geweest. Ik had sowieso bijna geen kwaaltjes alleen brandend maagzuur maar dit begon pas week 20. Nu 7 weken zwanger ook niet misselijk (gelukkig)!