8 Reacties

2 maanden geleden

Ik lees graag mee, precies het zelfde hier..

2 maanden geleden

Had/heb ik ook. Ook bloedgeprikt, maar het was allemaal goed. Je lijf is keihard aan het werk. Het hoort er helaas allemaal bij! Sterkte!

2 maanden geleden

Jaaaa precies dit. Had dit bij m’n dochter en nu weer. Bij mij helpt het om gelijk in bed als ik wakker word al wat te eten en vanaf dan minstens elk uur haha!

2 maanden geleden

Helaas herkenbaar. Ook doodmoe en misselijk. Vandaag contact gehad met de huisarts, mag beginnen met tabletten tegen de misselijkheid. Vermoeidheid zou ik vooral rust moeten nemen die ik nodig heb, maar voor m'n gevoel is het enige wat ik naast het werk doe slapen😅

2 maanden geleden

Reactie op An4485

Had/heb ik ook. Ook bloedgeprikt, maar het was allemaal goed. Je lijf is ke ...
Bij mij was (gelukkig) ook alles goed met het bloedprikken. Mijn bloeddruk wordt vanmiddag nog gemeten. Ik denk dat die wel lager is i.v.m. die duizeligheid. Maar wat je zegt, ons lichaam werkt er hard voor. Alles voor het goede doel!

2 maanden geleden

Reactie op Sherylll90

Jaaaa precies dit. Had dit bij m’n dochter en nu weer. Bij mij helpt het om ...
Dit heb ik vanaf gister gedaan en dat doet inderdaad al veel goeds. Thanks voor de tip!

2 maanden geleden

Reactie op Luna1997

Helaas herkenbaar. Ook doodmoe en misselijk. Vandaag contact gehad met de h ...
Echt hè... Slapen is alles!

2 maanden geleden

Hier ook, 10+2 vandaag. Als ik sochtends moet werken dan ben ik altijd gehaaster wakker dan als je vrij bent. Ik probeer altijd te eten, maar eigenlijk moet ik altijd overgeven als ik vroeg op sta. Zodra ik rustig op kan staan, een uur de tijd neem om in bed rustig wakker te worden en uiteindelijk uit bed te gaan is ee niks aan de hand Als ik een avond van te voren wat heb gedaan, gewerkt of afgesproken met een vriendin. Dan kan ik de dag erna helemaal niks. Gisteren avond een vergadering gehad en ik lig al heel de dag helemaal futloos + migraine in bed. Door de migraine ook weer extra misselijk. Dus heb vandaag mijn werk afgebeld. Even goed naar mijzelf en mijn lichaam luisteren.