10 Reacties

3 maanden geleden

Hi Sabbie, ik heb dat ook hoor. Ik denk zelf dat het vooral door de hormonen komt. Dat je allemaal rare gedachtes krijgt, wil ik dit wel. Moeten we niet wachten. Zelf ben ik 29 en is het kindje meer dan welkom, altijd van gedroomd, maar ik heb inderdaad hetzelfde 🙄

3 maanden geleden

Reactie op lois94xxx

Hi Sabbie, ik heb dat ook hoor. Ik denk zelf dat het vooral door de hormone ...
Ah dankje, dat stelt me gerust. Ik was direct een beetje bang om in een depressieve toestand te schieten 🙈 T is wat he, al die hormonen 😅

3 maanden geleden

Hi, ik had dit heel erg bij mn eerste zwangerschap en dat bleef wisselend aanhouden. Nu ik naar m'n kindje kijk (ik hoor het ook in mn omgeving) doe ik het goed, altijd een blij mannetje om mij heen. #komtgoed

3 maanden geleden

Hoort er (helaas) bij. Ik had ‘t ook bij mijn eerste. Besef wat voor enorme verandering dit gaat zijn. Weliswaar een hele leuke, maar wel een hele grote. Je gaat een super mama worden, maak je daar maar niet druk om 💪🏻

3 maanden geleden

Ah dankje, dat stelt me gerust. Ik was direct een beetje bang om in een dep ...
Haha snap ik. Heb soms ook het gevoel dat mijn vriend er blijer mee is dan ik🙄 komt echt door de hormonen… ja je voelt je echt alsof je helemaal niet lekker in je vel zit. Heel herkenbaar. Heb morgen 1e echo, hoop dat ik dan wat positiever word🙈

3 maanden geleden

Reactie op lois94xxx

Haha snap ik. Heb soms ook het gevoel dat mijn vriend er blijer mee is dan ...
Dat hoop ik ook voor je! Succes en veel plezier morgen!

3 maanden geleden

Reactie op Paula29

Hoort er (helaas) bij. Ik had ‘t ook bij mijn eerste. Besef wat voor enorme ...
Lief, dankjewel!!

3 maanden geleden

Reactie op Sunfield

Hi, ik had dit heel erg bij mn eerste zwangerschap en dat bleef wisselend a ...
Ah wat fijn ❤️ dankjewel!

3 maanden geleden

Ik had dit ook heel erg bij m’n eerste. Er zijn zeker pittige fases geweest, maar ik zou m’n dochter voor geen goud willen missen. Zelf heb ik wel bij de POP gelopen en dat wil ik deze zwangerschap weer. Ook nu heb ik namelijk weer met vlagen die onzekerheid en somberheid. En vooral angsten. Als je het fijn vindt om laagdrempelig contact te hebben met iemand, kun je je altijd aanmelden. 😘