15 Reacties

4 dagen geleden

Dit is mn 2e zwangerschap, maar bij mn 1ste heb ik ook geen zwangerschap gevoel. Pas bij 24 weken, toen kreeg ik last van bekkeninstabiliteit en kreeg ik pas een babybuik, daarvoor leek ik gewoon dikker te worden. Doordat mn placenta aan de voorkant zat voelde ik hem ook pas laat en weinig. Het wachten op echos vond en vind ik ook altijd lang duren. Hoop je hiermee wat minder onzeker te maken Want er loopt een bijna 2 jarig druk jongentje rond🥰

4 dagen geleden

Hi! Ik zit nu op 16+4 en sinds 15 weken ook geen klachten meer. Ik geniet er vooral van om me weer mezelf te voelen. Donderdag had ik nog een controle waarbij we het hartje gehoord hebben, heeft jouw vj misschien een hartjesspreekuur? Veel plezier bij de echo zaterdag!

4 dagen geleden

Vj=vk, verloskundige

4 dagen geleden

Ik heb precies hetzelfde! (18 weken) Ook sinds week 14 alle kwaaltjes weg, voel me helemaal mezelf.. m’n buik ziet er nog niet ‘zwanger’ uit, maar alsof ik 5 kilo aangekomen ben. Ook voor mij de eerste! Ergens fijn om geen kwaaltjes te hebben, maar hoop ook snel dat ik de baby ga voelen zodat het allemaal wat ‘echter’ wordt.

4 dagen geleden

Reactie op NieuwLeven202503

Ik heb precies hetzelfde! (18 weken) Ook sinds week 14 alle kwaaltjes weg, ...
Ja bijzonder he. Lijk op dit moment ook gewoon 5 kilo tezwaar ipv een mooie babybuik🤣 Ik heb de placenta zelfs aan de achterkant liggen en toch voel ik haar nog niet. We gaan van het positieve uit maar soms erg moeilijk als je erg onzeker bent 🍀

4 dagen geleden

Reactie op Sunfield

Dit is mn 2e zwangerschap, maar bij mn 1ste heb ik ook geen zwangerschap ge ...
Oh fijn om te horen. Dit maakt me wat zekerder. Ik lijk op dit moment indd ook 5 kilo tezwaar haha.

4 dagen geleden

Reactie op Sarafebr25

Ja bijzonder he. Lijk op dit moment ook gewoon 5 kilo tezwaar ipv een mooie ...
Bij mij ook aan de achterkant!! Ik lees veel mensen over plopjes bubbeltjes en kietelgevoel.. maar echt nog helemaal niets. Ik probeer er echt voor te gaan liggen en met oprechte aandacht tijd voor te nemen, maar we moeten denk echt nog even geduld hebben haha!

4 dagen geleden

Wel fijn dat de kwaaltjes weg zijn!!! Zit op 18+3 en helaas nogsteeds last😢 maar hoor meerdere om mij heen die helemaal geen last van iets hebben en ook de baby nog niet voelen. Ik had zelf een heel onzeker moment afgelopen week, waardoor ik de VK had gebeld, en ik mocht direct even komen om het hartje te luisteren. Kleine even kunnen zien en horen, dat was voor mij heel prettig 😊 VK bij mij gaf aan liever een keer vaker langskomen/ bellen, dan je teveel zorgen maken. Wellicht kan jij dat ook?

4 dagen geleden

Vanaf de positieve test al geen kwaaltjes of klachten van zwangerschap. Het is dat de test positief was en dat er wat te zien is op de echo én mijn buik groeit… maar anders had ik niet gedacht zwanger te zijn.

4 dagen geleden

Ik ben nu 18 weken en ook nergens last van. M'n buik groeit wel en we voelen de kleine ook trappen, dus dan wel besefmomentjes.

4 dagen geleden

Heel herkenbaar! Ik ben nu iets meer dan 18 weken en heb hetzelfde gevoel.. ik heb vanaf het begin, behalve vermoeidheid, geen klachten/kwaaltjes gehad en ik voel de baby helaas ook nog niet omdat de placenta aan de voorkant ligt. Heb ook nog niet echt een zwangerschapsbuik, voel me eerder dik hahah. Lastig he? Volgende week de 20 weken echo, hopelijk gaat er daarna wat meer besef en zwangerschapsgevoel komen

4 dagen geleden

Reactie op Greidanus1991

Vanaf de positieve test al geen kwaaltjes of klachten van zwangerschap. Het ...
Hetzelfde hier! Ik voel nu wel sinds 17+1 de baby, dus dat is wel bevestiging dat er echt een kindje in mijn buik woont :-)

4 dagen geleden

Herkenbaar! Op de groeiende buik na merk ik ook niet veel, probeer in de avond echt de tijd te nemen om te ontspannen in de hoop dat ik de baby voel maar niks… gelukkig bevestigde de 20 weken echo vanmiddag het tegendeel, alleen werkte hij totaal niet mee voor de metingen en moet ik terugkomen haha.

4 dagen geleden

Dit is heel herkenbaar. Ik heb haar vorige week eventjes gevoeld maar sindsdien ook niet meer (of toch niet heel duidelijk). Ik focus er heel veel op, maar ik probeer er toch wel van uit te gaan dat het gewoon goed zit. Ik heb de placenta boven, vorig jaar achter, en toen begon ik hem op 17 weken stilaan te voelen. Geen idee wat ik nu moet en kan verwachten. Geniet nog van de rust want als die druktemakers wakker worden dan ga je het wel weten 😂

één dag geleden

Ik ben 18 weken en vind t heel herkenbaar. Bij de oudste voelde ik me super zwanger, nu vergeet k t vaak en word k eraan herinnerd doordat k buiten adem ben als k de trap op loop 😅 Zal wel weer komen