12 Reacties

7 dagen geleden

Wat handig! Als ik op de link klik, zie ik de lijst wel. Maar onder het kopje ‘tools’ staat ‘ie bij mij niet. Is dit misschien omdat dit nieuw is, en moet ik gewoon even geduld hebben tot het erbij komt te staan? Of moet ik er wat anders voor doen? Anders moet ik telkens opnieuw het topic erbij zoeken, namelijk.

7 dagen geleden

Reactie op Ellen091

Wat handig! Als ik op de link klik, zie ik de lijst wel. Maar onder het kop ...
Hoi Ellen, Goed dat je het zegt! Ik denk dat het is omdat het nieuw is. Bij sommige apparaten duurt het dan even voordat hij het toont. Meestal is dit binnen 24 uur! Laat je het weten als dit niet gebeurt?

7 dagen geleden

Heeeeeeel blij hiermee!!

7 dagen geleden

Handig hoor! Kun je de lijst ook aanpassen of aanvullen met je eigen dingen?

7 dagen geleden

Reactie op Lauren404

Handig hoor! Kun je de lijst ook aanpassen of aanvullen met je eigen dinge ...
Helaas (nog) niet. We wilden eerst deze mogelijkheid bieden en kijken hoe het gebruikt en ontvangen wordt. Misschien wordt dit in de toekomst wel mogelijk!

7 dagen geleden

Leuk zeg! Zelf kunnen aanpassen zou inderdaad wel fijn zijn maar voor in de basis is dit echt heel prettig! Wel een opmerking: “vink af wat je nodig hebt” > betekent dus dat je afvinkt wat je nog moet halen 😅 “Vink af wat je al in huis hebt”, of iets in die trant, is toch over het algemeen hoe een afstreeplijst werkt? 🫢 Klinkt als zeuren hoor, maar het begrip van basis Nederlands gaat al zo zwaar achteruit en dit soort zinnen helpen echt niet bij daadwerkelijk begrijpend lezen. 🤷🏻‍♀️

7 dagen geleden

Worden de lijstjes ook nog uitgebreid? Enkel een kraampakket voor bij de bevalling lijkt me wat spartaans🙈

4 dagen geleden

Reactie op Lauren404

Worden de lijstjes ook nog uitgebreid? Enkel een kraampakket voor bij de be ...
Hoi! Heb je een voorbeeld wat je mist dat je zou moeten kopen voor de bevalling zelf? (Bij de uitzetlijst gaat het puur om wat je moet kopen/in huis moet halen, niet een checklist wat je nodig hebt). Wellicht heb jij dingen die wij niet bedacht hebben :-)

3 dagen geleden

Top!

3 dagen geleden

Reactie op Roos | 24Baby

Hoi! Heb je een voorbeeld wat je mist dat je zou moeten kopen voor de beva ...
Ja, een vluchttas en de inhoud daarvan (bijv fijne kleding voor jezelf, snacks, ondergoed, tandenborstel, baby kleding, tens, etc). Al snap ik dat dat per persoon verschilt wat je daar dan in zou stoppen (daarom zou de optie om zelf dingen toe te voegen handig zijn). En voor een ziekenhuisbevalling heb je ook weer andere dingen nodig dan een thuisbevalling (klossen voor je bed bijv). Dit is mijn eerste bevalling dus ik weet ook nog niet precies wat ik nodig ga hebben, maar dan kan zo'n uitgebreid lijstje dus juist wel fijn zijn om ideeën op te doen.

3 dagen geleden

Reactie op Lauren404

Ja, een vluchttas en de inhoud daarvan (bijv fijne kleding voor jezelf, sna ...
Ah, dan begrijp ik je! Deze lijst is echt bedoeld voor wat je moet kopen. Een checklist voor de ziekenhuiskoffer hebben we ook! Alleen nog niet in de app. Deze kan je hier vinden: https://www.24baby.nl/zwanger/wat-regelen/vluchttas/ Heel veel succes❤️

2 dagen geleden

Reactie op Roos | 24Baby

Ah, dan begrijp ik je! Deze lijst is echt bedoeld voor wat je moet kopen. E ...
Ah handig die checklist! Dank je wel :). Succes met de nieuwe tool!