6 Reacties

één maand geleden

Zou even de huisartsenpost bellen lijkt me sterk dat dit komt door het bloedonderzoek

één maand geleden

Ik heb dit ook nog nooit gehoord na een bloed onderzoek. Zou zeker even bellen!

één maand geleden

Hoi, ik werk bij het laboratorium. Dit is niet mogelijk door een bloedafname. Er gaan tevens maar weinig ml bloed in de buisjes. Dat kan de oorzaak niet zijn

één maand geleden

Leek me ook sterk daardoor maar dat wad het enige speciale aan de dag. Dat anders was zeg maar. Heb uiteindelijk op mn rechterzij kunnen slapen zonder te bewegen, maar zodra ik op mn rug ga word het minder comfrotabel enzodra ik op linkerzij ga liggen begint het weer te steken bij mn rehterborst aan de binnenzijde. Ook bij vooroverbuigen en bij dieper ademen. Geen koorts verder. Vanmiddag doktersafspraak. Zal vast gewoon moeten rusten, maar toch schrikken, onnormaal. En normaal lig ik juist altijd prettig op mijn linkerzij.

één maand geleden

Wat vervelend dat je dit moet ervaren. Zelf ervaarde ik dit niet. Wel moet ik zeggen dat m’n lichaam echt op was na 8 buisjes bloed, je maakt je toch druk. Dus denk wellicht dat het angst/ paniek is?!

één maand geleden

Reactie op elizmuriel

Wat vervelend dat je dit moet ervaren. Zelf ervaarde ik dit niet. Wel moet ...
Heb chter geen angst of paniek. De vrouw zij dat het ook niet zoveel was 9 buisjes. Bloeddonors geven 1 of meerdere hele zakken en die zijn dan ook oke zei ze. Juist geruststellend. Het begon echt ineens savonds toen ik weer wilde gaan liggen. Maargoed ik wacht de dokter af Vast gewoon rust advies 🙂