37 Reacties

één maand geleden

Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit. Reden was vgm onvoldoende dna van kind/placenta in mijn bloed. Tweede keer ging het wel goed gelukkig

één maand geleden

Bij mij! Door een te lage foetale factor. Vorige week woensdag voor de tweede keer geprikt. Vorige keer duurde het 2 weken voor ik de uitslag had maar was ik er niet echt zenuwachtig voor. Ik vind het nu wel echt een stuk spannender omdat we doorgestuurd worden als het weer mislukt. Met welke termijn had jij geprikt?

één maand geleden

Bij mij ook de eerste keer mislukt door te weinig foetaal DNA. Heb nu voor de tweede keer laten prikken, komende donderdag is het 10 werkdagen geleden dus hoop dat het nu wel gelukt is!

één maand geleden

Reactie op SleepingBakery

Bij mij! Door een te lage foetale factor. Vorige week woensdag voor de twee ...
Met 12 weken en jij? Hopelijk snel goed nieuws!!

één maand geleden

Bij mij gebeurd bij de eerste en tweede zwangerschap. Gebeurde omdat er te weinig dna nog in mijn bloed zat. Advies is om dan langer te wachten. Daarom bij deze zwangerschap morgen de nipt pas prikken bij 14+2. Hopelijk gaat deze in 1 x goed

één maand geleden

Reactie op ALMx

Met 12 weken en jij? Hopelijk snel goed nieuws!!
Eerste keer was met 11+4. Ik hoop eigenlijk dat het misschien gewoon wat vroeg was. Vorige week met 13+6 opnieuw geprikt. Heb jij al opnieuw geprikt? Net op controle bij de verloskundige en helaas nog geen uitslag. Ik hoop dat het deze week nog is 🤞🏻

één maand geleden

Reactie op SleepingBakery

Eerste keer was met 11+4. Ik hoop eigenlijk dat het misschien gewoon wat vr ...
Ik kan donderdag pas opnieuw prikken..😩

één maand geleden

Reactie op ALMx

Ik kan donderdag pas opnieuw prikken..😩
Ah balen! Hopelijk laat de uitslag dan niet te lang op zich wachten!

één maand geleden

Reactie op SleepingBakery

Ah balen! Hopelijk laat de uitslag dan niet te lang op zich wachten!
Voor jou hopelijk ook niet🤞🏼🤞🏼

één maand geleden

Ik heb 2x moeten laten prikken maar niet omdat het aan het bloed lag. Ze hadden mijn nipt aan een mevrouw met dezelfde achternaam gekoppeld in het systeem, enkel zij kwam uit 1945 en ik ben van 95.. nog wel een verschil😅 Zou wat zijn als je op die leeftijd nog een nipt uitslag krijgt😂

één maand geleden

Reactie op Roxy22

Ik heb 2x moeten laten prikken maar niet omdat het aan het bloed lag. Ze ha ...
Hahaha omg wat slecht🫣😂

één maand geleden

Ik ook 2 keer moeten doen, 2de keer was het gelukkig wel goed. De reden werd niet gegeven bij mij.

één maand geleden

Reactie op Lois93

Ik ook 2 keer moeten doen, 2de keer was het gelukkig wel goed. De reden wer ...
Bij mij is er ook geen reden zo gek, geeft me wel een klein beetje stress omdat ik lees als het niet lukt (en de tweede keer ook niet) dat er dan ook iets afwijkends kan zijn😅 donderdag opnieuw prikken dus hopelijk dan wel alles goed..

één maand geleden

Net na 8 dagen het bericht gehad dat die van ons mislukt is omdat er te weinig bloed is afgenomen.. we zijn nu op vakantie dus helaas nog langer in onzekerheid

één maand geleden

Yep, bij mij waren ze de buisjes kwijt

één maand geleden

Ik heb net de uitslag gehad. Tweede keer was wel gelukt en alles was goed!

één maand geleden

Reactie op SleepingBakery

Ik heb net de uitslag gehad. Tweede keer was wel gelukt en alles was goed!
Ah gelukkig super fijn 🤞🏼

één maand geleden

Reactie op Luna1997

Net na 8 dagen het bericht gehad dat die van ons mislukt is omdat er te wei ...
Aaah dat is echt balen… gebeurd dus nog best vaak😨

één maand geleden

Reactie op ALMx

Aaah dat is echt balen… gebeurd dus nog best vaak😨
Helaas dus wel.. 30 september een nieuwe poging. Aan de andere kant; nu kunnen we nog even ontspannen op vakantie zonder in de spanning te zitten voor de uitslag

één maand geleden

Ben net gebeld dat de NIPT voor de tweede keer mislukt is, dus nu gaan ze me doorverwijzen voor counseling over een eventuele vruchtwaterpunctie, bah 😩