37 Reacties

één maand geleden

Reactie op Danaste

Ben net gebeld dat de NIPT voor de tweede keer mislukt is, dus nu gaan ze m ...
Oh jeetje.. enig idee waar het door komt dat het weer mislukt is?

één maand geleden

Reactie op Luna1997

Oh jeetje.. enig idee waar het door komt dat het weer mislukt is?
Nee, de verloskundige zei dat er geen reden bij stond. Nu ben ik wel wat te zwaar en is dit een IVF-kindje, dat zijn blijkbaar twee factoren die de kans op een mislukte NIPT groter maken. Ze zei ook dat dit absoluut niet betekent dat er iets mis is met de baby maar je gaat toch malen 😩

één maand geleden

Reactie op Danaste

Nee, de verloskundige zei dat er geen reden bij stond. Nu ben ik wel wat te ...
Snap ik! Makkelijker gedaan dan gezegd natuurlijk, maar ik denk dat je je ook het beste aan de gedachte van de verloskundige kunt vasthouden. Ben je van plan om de punctie te laten doen?

één maand geleden

Reactie op Luna1997

Snap ik! Makkelijker gedaan dan gezegd natuurlijk, maar ik denk dat je je ...
Haha ja heel makkelijk gezegd inderdaad 😂 Ik word dinsdag als het goed is gebeld voor counseling om het over de opties te hebben maar ik neig nu naar de punctie niet doen (vanwege kans op miskraam). Maar ik ga dit kindje alleen opvoeden dus vind het ook heel spannend om “niks” te weten. Ieder kindje is welkom maar de last moet natuurlijk wel te dragen zijn als alleenstaande ouder… Kortom, ik vind het ingewikkeld 😂

één maand geleden

Reactie op Danaste

Haha ja heel makkelijk gezegd inderdaad 😂 Ik word dinsdag als het goed is ...
Poh ja snap ik, laat maar even weten hoe het is gegaan

één maand geleden

Ja bij mij was die ook niet gelukt, 2e keer gelukkig goed nieuws gekregen

één maand geleden

Ik heb zojuist dit telefoontje ook ontvangen.. grond zakt meteen onder je benen vandaan met gelijk 1001 vragen. Maandag mag ik deze gelukkig opnieuw laten prikken in de hoop dat deze wel uitslagen biedt. Succes we got THIS 🫶🏼

één maand geleden

Reactie op LinaLona

Ik heb zojuist dit telefoontje ook ontvangen.. grond zakt meteen onder je b ...
Ik ook vanmorgen.. net gelijk opnieuw geprikt 😅 hopelijk gaat het nu wel goed, ook bij jou!

één maand geleden

Ik mag eindelijk vanmiddag opnieuw prikken.. hopelijk daarna goed nieuws voor ons allemaal!

één maand geleden

Reactie op 1999R-E

Ik ook vanmorgen.. net gelijk opnieuw geprikt 😅 hopelijk gaat het nu wel g ...
Dankjewel!! Hopelijk komt dit goed, we hebben best veel ongeluk rondom zwangerschappen gehad dus dat draait hier meteen weer overuren zeg oh oh oh. Hopen op zo snel mogelijk goed nieuws 🍀

één maand geleden

Ja had ik helaas ook…

22 dagen geleden

Hebben jullie al opnieuw geprikt? Al uitslag? Ik heb 19e geprikt maar nog geen uitslag….

22 dagen geleden

Reactie op 1999R-E

Hebben jullie al opnieuw geprikt? Al uitslag? Ik heb 19e geprikt maar nog g ...
Ik moet wachten tot maandag, vorige week woensdag te horen gekregen dat er te weinig bloed is afgenomen of is kwijt geraakt waardoor het onderzoek niet kon plaatsvinden. Omdat we op vakantie zijn is maandag pas de eerste optie, heb dan ook de 13 weken echo met 14+0. Ben blij als dit allemaal achter de rug is..

20 dagen geleden

Reactie op Dieuwiieee

Yep, bij mij waren ze de buisjes kwijt
Dit had ik bij mijn vorige zwangerschap. Heb toen ook opnieuw moeten laten prikken, omdat mijn bloed helemaal nooit was aangekomen bij het ziekenhuis waar het heen moest.

20 dagen geleden

Reactie op Dieuwiieee

Yep, bij mij waren ze de buisjes kwijt
Dit is bij mij ook zo. Werd gebeld door de verloskundige of ik zsm bloed wilde gaan prikken. Gelijk mega in de stress want ze zouden alleen bellen als het niet goed zou zijn.... Moest inderdaad ook opnieuw gaan prikken. Toen stond de aanvraag er niet meer in dus daarvandaan ook weer bellen. Echt prutsers dacht ik bij mezelf maargoed. Nu weer 2 weken met die onzekerheid 🥲 Maar liever deze kleine kans die bij ons uitkomt dan een slechte uitslag natuurlijk, al baal ik er wel van.

19 dagen geleden

Reactie op 1999R-E

Ik ook vanmorgen.. net gelijk opnieuw geprikt 😅 hopelijk gaat het nu wel g ...
Ik heb afgelopen maandag opnieuw laten prikken, en ik had vrijdag de uitslag al. Alles goed met de frummel, geslacht ondertussen ook bekend en niets in de nevenbedingen gevonden. Nog nooit zo opgelucht geweest pff. Het ziekenhuis belde me voor dit goede nieuws.

18 dagen geleden

Hier gisteren ook na 10 dagen telefoon gekregen dat de nipt niet is gelukt door te weinig dna. Gisteren meteen na telefoon naar ziekenhuis gegaan om opnieuw bloed te laten prikken. Pfff weer opnieuw zolang in spanning wachten😔