10 Reacties

één maand geleden

Oh wauw nog een jongen! Ik weet het pas met de 20-weken dus zit nog in de veronderstelling dat het dit keer een meisje kan zijn (heb ook al twee jongens). Wat ik leuk vind: Olaf, Lars, Lenni, Vik of Axel. Johan, Kriss, Erik, Ove en Bjorn zijn ook heel erg Fins/Noors. Lees veel Scandinavische boeken en zal eens kijken of ik nog een typische Scandinavische naam tegen kom.

één maand geleden

Ik ken een leuke variatie op Olaf; Olan Verder ben ik even blanco.😂 als ik iets tegenkom (ik zit toevallig Vikings te kijken) dan zal ik het gelijk posten 😛

één maand geleden

Ik weet niet of het een naam is die echt Scandinavisch is, maar Rinus vind ik precies ook nog wel passen

één maand geleden

Ivar!

één maand geleden

Woow derde jongen. Tof! Gingen alle zwangerschappen hetzelfde qua symptomen of dat niet? Daar ben ik dan nieuwsgierig naar. Ik vind Ralf tof maar zelf ook Raff met dubbel F. Of Olan suggestie iov olaf ook tof! Ik denk nog even na.

één maand geleden

Ik vind Magnus heel leuk! Zo heet m’n neefje. Maar je vriend niet dus dan houdt het op 😜 of Finn, zo heet m’n andere neefje 😂 of Odin, Lars, Sven, Jonas, Mads?

één maand geleden

wij hebben een jongen op de opvang die heet Lyaz, we zeggen wel Lias.

één maand geleden

Ik vind zelf Elias leuk. Lijkt op Lias maar toch net beetje meer 😋

één maand geleden

Lowen, Ivar, River, Laytham

één maand geleden

Roan, Ture, Milas, Ingmar