13 Reacties

3 maanden geleden

Gefeliciteert, ik snap je helemaal. Ik wist niet van te voren dat ik een niche had maar ik heb september '23 een niche zwangerschap gehad. Had toen met 4 weken bloedverlies. Lang traject met operatie tot gevolg gehad en nu opnieuw zwanger (5wk). Volgende week de eerste echo in het AMC. Ben dan 6 +2 🙏

3 maanden geleden

Reactie op Lindsey-Mila

Gefeliciteert, ik snap je helemaal. Ik wist niet van te voren dat ik een ni ...
Dankjewel! Wat spannend idd. Maar hoe is die zwangerschap verlopen? Ik lees veel verschillende berichten over de zwangerschappen.. bij dr ene kan het gewoon voldragen worden en bij de andere niet. Maakt je zo onzeker.

3 maanden geleden

Reactie op Lindsey-Mila

Gefeliciteert, ik snap je helemaal. Ik wist niet van te voren dat ik een ni ...
Jij ook gefeliciteerd trouwens!!

3 maanden geleden

Ik heb ook een niche over gehouden aan mijn keizersnede. Daar kwam ik in februari achter bij echo zwangerschap. Helaas een miskraam geworden, maar zat wel op de juiste plek. Nu opnieuw zwanger en maandag echo. Ik merk dat ik ook gespannen ben over de plek van de zwangerschap...

3 maanden geleden

Reactie op Dappiedap

Ik heb ook een niche over gehouden aan mijn keizersnede. Daar kwam ik in fe ...
Ach wat verdrietig... wel alsnog gefeliciteerd met je zwangerschap! Is de kans op een miskraam groter met een niche dan? 🙈🙈

3 maanden geleden

Reactie op Bella01

Ach wat verdrietig... wel alsnog gefeliciteerd met je zwangerschap! Is de k ...
Volgens mij niet hoor. Ik heb gewoon een beetje pech. Ook al 2 miskramen voor mijn dochter, toen had ik nog geen niche.

3 maanden geleden

Reactie op Bella01

Ach wat verdrietig... wel alsnog gefeliciteerd met je zwangerschap! Is de k ...
En jij natuurlijk ook van harte! De kans dat de zwangerschap in de niche zit, is volgens mij echt klein (google zegt 1:1800).

3 maanden geleden

Reactie op Dappiedap

Volgens mij niet hoor. Ik heb gewoon een beetje pech. Ook al 2 miskramen vo ...
Ach jeejtje wat zwaar zeg.. ik wens je echt alle geluk met deze zwangerschap en hoop echt op de beste echo voor jullie 😘

3 maanden geleden

Reactie op Bella01

Dankjewel! Wat spannend idd. Maar hoe is die zwangerschap verlopen? Ik lees ...
Ik voelde mij zwanger maar had met 4 weken bloedverlies. Hierna echo's gehad met 5 weken en toen bleek het ook niet te groeien/vast te zitten in de niche. Hierdoor heb ik moeten wachten tot het HCG 0 was en dit duurde wel een aantal maanden. Uiteindelijk 8 januari lap. nicheresectie gehad en hiermee hebben ze de tussenlaag kunnen vergroten van 2 naar 8.6 (normaalwaarde is 8) de gynaecoloog heeft mij uitgelegd dat wanneer die tussenlaag te dun is de baarmoeder de bevruchte eicel niet altijd naar de juiste plek krijgt. Maar dat gebeurd dus maar 1 op 1800.. Ook kan een niche ervoor zorgen dat het vruchtje niet kan innestelen door vocht, maar als je zwanger bent en geen bloedverlies heb zou ik proberen positief te zijn. Ik mocht na 5 maanden weer zwanger raken en ik ben nu precies 5 maanden na de operatie zwanger. Maar al met al heel blij met deze zwangerschap en nu duimen voor een goede echo volgende week donderdag!

2 maanden geleden

Hoe is het afgelopen? Ik had een goeie echo, wel iets minder ver dan gedacht. Maandag nogmaals een echo om te kijken of alles goed gegroeid is.

2 maanden geleden

Reactie op Dappiedap

Hoe is het afgelopen? Ik had een goeie echo, wel iets minder ver dan gedach ...
Het is goed!! Heb 2 echo's uiteindelijk gehad. Begin maart uitgerekend, 9 augustus termijn echo. Het zat ook ver van de niche af en hier kan het gelukkig ook niet meer in komen. Fijn dat het bij jou ook goed was. Spannend komende maandag!

2 maanden geleden

Hoe weet je dat je een niche hebt?

2 maanden geleden

Reactie op Ooievaar1234

Hoe weet je dat je een niche hebt?
Dmv een echo in het ziekenhuis. Had wat bloedingen tussendoor en ik werd niet zwanger. Dus toen een echo en kwamen ze erachter