8 Reacties

9 maanden geleden

Me to en maak me ook zorgen dus kan je niet helpen馃槀 38.4

9 maanden geleden

Ik ben 40+4 en mijn kindje is ook nog niet ingedaald. Maar komt vaker voor! Bij alle vrouwen in het gezin gebeurde het pas bij de bevalling. Enige is dat je meteen moet bellen als je vliezen breken om er een klein risico is dat de navelstreng naar buiten komt voor het kindje. Maar als het goed is heeft jullie verloskundige je daar over geadviseerd!

9 maanden geleden

Hier alle drie pas ingedaald met de bevalling. Geeft niks als ze dat niet zijn. Maar inderdaad als je vliezen breken gaan liggen en de verloskundige bellen. Dat zeg ik heel mooi, maar bij mij braken ze in de nacht en waren het scheutjes dus om 05.00 uur gebeld, maar volgens mij waren ze eerder al gebroken, maar alles is goed gegaan gelukkig 馃グ

9 maanden geleden

Mijn kindje is pas ingedaald bij de bevalling, de dag ervoor nog niet. De bevalling was met 39+5, dus kan gewoon starten wanneer je lijf daar klaar voor is!

9 maanden geleden

Hoi hoi! Bij mij ook ingedaald tijdens bevalling. Met een goede wee dalen ze in dus geen zorgen!!!馃グ Alleen even opletten als je vliezen breken maar dat weet je vast. Heel veel succes!!!

9 maanden geleden

Ik ben vandaag precies 39 weken en de kleine is ook nog niet ingedaald, dit is verder helemaal niet erg. Mijn eerste kindje is ook nooit helemaal ingedaald. Als ik het zo om mij heen hoor mag ik er blij mee zijn omdat ik nu niet zo veel druk heb onderin 馃槀馃憣馃徎

9 maanden geleden

Mijn eerste kindje is ingedaald tijdens de bevalling. Nu ook over de 39 weken en weer niet ingedaald. Heb me er maar bij neergelegd.. De eerste keer nooit voorweeen gehad want geen druk onderin. Bevalling begon gewoon opeens 馃檭

9 maanden geleden

Ik ben gisteren bevallen met precies 40 weken en ze is pas tijdens de bevalling helemaal ingedaald. Hele vlotte en fijne bevalling gehad. Hoeft dus inderdaad helemaal geen probleem te zijn. Succes met de laatste loodjes 鈽猴笍