Sinds ik zwanger ben en na de zomervakantie weer ben gaan werken, werk ik geen hele dagen meer, maar tot 15u. Ik kom dan thuis en val dan vaak op de bank in slaap. Ik voer bijna niks uit, sport af en toe en ben daarna helemaal kapot. Het voelt alsof ik overal tekort schiet, ik voel me snel schuldig. Nu denk ik dat ik een blaasontsteking heb en zie ik het eigenlijk niet zitten om naar werk te gaan morgen (lever morgen ook urine in bij HA).
Aan de ene kant voel ik dat ik rust moet nemen, aan de andere kant voel ik me een zeikerd en moet ik doorzetten van mezelf. Ik had niet verwacht dat ik nu nog steeds zoveel last van de vermoeidheid zou hebben en het voelt ook een beetje alsof het niet meer mag. Omdat ik overal lees dat de kwaaltjes bijna verdwijnen in het tweede trimester. Woensdag heb ik ook een gesprek bij de bedrijfsarts en ik heb geen idee wat ik daar moet aangeven.
Hoe ervaren jullie het, de kwaaltjes en zijn jullie (nog) ziekgemeld op werk? Ik kan het ook niet echt delen met anderen omdat ik niet het gevoel heb dat ze me snappen. Mijn vriend is heel lief voor me en steunt me ook, maar heb behoefte aan wat vrouwen advies merk ik.