11 Reacties

3 maanden geleden

Hoi Joycester, ik heb dit (als ik nu terugkijk) ook gehad. Vooral de 3e week had ik er veel last van, alsof ik in een soort waas leefde. Het is nu wel wat meer naar de achtergrond maar met vlagen heb ik het ook nog. Ben overigens 4+4

3 maanden geleden

Mijn hersenen voelden echt al vanaf begin week 3 als roerei. Ik ben sowieso best suf maar echt veel erger dan normaal. Totaal geen concentratievermogen en er kwam niks uit mijn handen. Ik ben vandaag 6 weken en is het is wel wat minder geworden. Ik had deze week vooral dat de misselijkheid zo heftig was dat ik nergens anders aan kon denken. Nu heb ik medicijnen voor de misselijkheid, ze werken geweldig en ik kan eindelijk weer eten maar de enige bijwerking is sufheid. Hoofd vol watten dus. Naast de hormonen komt er natuurlijk ook mega veel informatie op je af. Ik had vooral in het begin dat mijn hoofd werd overspoeld. Dat is heel normaal en gaat vanzelf beter!

3 maanden geleden

Haha ja, dat valt mij ook op zo vroeg! Toen ik de afgelopen dagen een cappu wilde drinken, ben ik al twee keer vergeten een cupje er in te doen. Had ik nog nooit gehad. Heel gek! En idd m'n concentratie is ook niet wat het is. Ik denk hormonen, maar ook mee te maken dat we nog mogen laten bezinken dat we zwanger zijn 😊. Dus vol hoofd is alleen maar logisch!

3 maanden geleden

Hej dit had ik ook van week 1 tot 3, vooral echt licht in mijn hoofd.

3 maanden geleden

Reactie op SleepingBakery

Mijn hersenen voelden echt al vanaf begin week 3 als roerei. Ik ben sowieso ...
Dank je voor je uitgebreide reactie. Wat fijn dat je van die misselijkheid af bent zeg! En ik moest wel lachen om “ben van mezelf al best suf” hahaha.

3 maanden geleden

Reactie op Ro91x

Haha ja, dat valt mij ook op zo vroeg! Toen ik de afgelopen dagen een cappu ...
Ja dat laatste denk ik inderdaad ook hè. Er komt zoveel op je af! Heb jij ook al boeken gekocht en zo? Ik merk dat ik alle boeken wil kopen die er zijn😅

3 maanden geleden

Reactie op mommytobe2608

Hoi Joycester, ik heb dit (als ik nu terugkijk) ook gehad. Vooral de 3e wee ...
Gelukkig dat het minder is geworden!

3 maanden geleden

Hahah volgens mij kan het best. Ik heb het namelijk ook. Maar op 1 ding kunnen focussen en de rest eromheen bestaat niet meer. Ik stond zout in de koelkast te doen. Ik probeerde kasten open te maken aan de kant van scharnieren en heb denk ik wel 1 minuut staan klooien niet begrijpend waarom ik de kast nou niet open kreeg 😂😂😂. Ik verbaas mezelf op het moment 🫣

3 maanden geleden

Reactie op Joycester

Dank je voor je uitgebreide reactie. Wat fijn dat je van die misselijkheid ...
Hahaha ja, ik vergeet met regelmaat dingen als koffiepads vervangen dus geheel nieuw is het niet voor me.

3 maanden geleden

Herkenbaar, ik had dit bij eerste zwangerschap en nu weer, voor mij helpt het om omega3 te slikken

3 maanden geleden

Ja ik heb dat dus ook al! Precies hoe je het omschrijft haha. Soms ook rare hand oog coördinatie ofzo? 😂