225 Reacties

één maand geleden

Wat denken jullie? Echo was 11,3

één maand geleden

Reactie op njno26

Wat denken jullie?
Ik denk jongetje

één maand geleden

12 weken + 3 dagen. Wat denken jullie jongen of meisje ?

één maand geleden

Ik ben hier 11 + 2 weken, iemand een idee ?

één maand geleden

Reactie op Rianne Wiering

Ik ben hier 11 + 2 weken, iemand een idee ?
Denk een jongen!

één maand geleden

Ze zeggen altijd als het stokje naar de voeten wijst is het een meisje en rechtovereind een jongen. Maar mij is verteld bij de geslacht echo dat een meisjes geslacht in het begin dus voor 14 weken nog naar buiten staat dus lijkt dan ook op een jongens geslacht haha waar vele zich in vergissen heeft ze mij verteld.

één maand geleden

Reactie op Roos🦋

Ze zeggen altijd als het stokje naar de voeten wijst is het een meisje en r ...
Juist andersom geloof ik. Het gaat erom of de nub gelijk staat met de ruggengraat (dus eigenlijk nagenoeg plat) of dat hij in een hoek van 30 graden ongeveer tov de ruggengraat omhoog steekt. De nub ontwikkelt pas vanaf 11 weken en ziet er dan bij alle baby’s nog hetzelfde uit (plat) en kan not tot 13 ontwikkelen en meer omhoog komen te staan als het een jongen is. Of vrij plat blijven met een soort vorkje aan het eind, zeggen ze, als het een meisje is. Volgens mij lijkt daarom alles voor 12 weken op een meisjes nub.

één maand geleden

Reactie op Macy92

Juist andersom geloof ik. Het gaat erom of de nub gelijk staat met de rugge ...
Denk dat we wel beetje hetzelfde bedoelen hihi meisje volgt de ruggengraat naar beneden en jongetje omhoog zoals op de foto! Hihi. Toch blijft het leuk om stiekem te onderzoeken wat iedereen denkt wat het dan zou worden 😀

één maand geleden

Reactie op Roos🦋

Denk dat we wel beetje hetzelfde bedoelen hihi meisje volgt de ruggengraat ...
Yes maar dat ontwikkelt dus vanaf 11 weken pas. Tot die tijd ziet het er volgens mij allemaal als een meisje uit. Veel echo’s hier ook van 11 weken.. denk dat je er dan weinig over kunt zeggen.

één maand geleden

Reactie op Macy92

Yes maar dat ontwikkelt dus vanaf 11 weken pas. Tot die tijd ziet het er vo ...
Maar idd, speculeren is altijd leuk natuurlijk. En dan de bepalende echo afwachten 💙♥️

één maand geleden

Reactie op simonesomers

12 weken + 3 dagen. Wat denken jullie jongen of meisje ?
Iemand enig idee ?:)

één maand geleden

Wat denken jullie?😊

één maand geleden

Wat zou het zijn?

één maand geleden

Reactie op simonesomers

12 weken + 3 dagen. Wat denken jullie jongen of meisje ?
Lijkt erg op een meisje!

één maand geleden

Nub bij 12 weken! Wat denken jullie ? 🥰

één maand geleden

Reactie op Jplugge

Wat denken jullie?😊
Jongen!

één maand geleden

Reactie op simonesomers

Iemand enig idee ?:)
Ik denk een meisje!

één maand geleden

Wat denken jullie? 13+2 weken 🩷💙

één maand geleden

En? Jongetje of meisje? Dit was mijn eerste echo en ik was 11weken+2 dagen. Hij/zij hield net zijn ene beentje omhoog👼🏻

één maand geleden

Reactie op Svw10

Wat denken jullie? 13+2 weken 🩷💙
Een meisje zou ik zeggen ziet er het zelfde uit als bij mijn dochter toen 3 streepjes duiden vaak op een meisje vooral met dit termijn. Natuurlijk kan ik niks voor zekerheid zeggen 🙊