18 Reacties

9 maanden geleden

Ja ik heb dit lakentje bij onze tweede gebruikt icm met de bundi slaapzak. Ik vond het heel fijn werken! en echt een uitkomst! Nu bij onze derde ook van plan weer te gaan gebruiken. Ik heb geen ervaring met enkel het lakentje gebruiken (zonder de bundi slaapzak). Maar hier sliep hij er heel snel mee door.

9 maanden geleden

Reactie op Madelief34

Ja ik heb dit lakentje bij onze tweede gebruikt icm met de bundi slaapzak. ...
Aaah super. Ik vind het een hele investering haha. Gaf het ook de geborgenheid die je zocht? Hier slaapt ze vaak als ik namelijk een handje op haar benen of buikje leg.

9 maanden geleden

Het is idd een hele investering. Het gaf voor ons zoontje destijds de geborgenheid die nodig was, maar wel dus in combinatie met het slaapzakje. Ik heb het lakentje nooit ‘los’ gebruikt. Hij wapperde met zijn handjes zichzelf wakker en het slaapzakje zorgde er voor dat dat niet kon, maar dat het nog wel veilig was met evt rollen. Maar het lakentje zelf zorgt wel voor lichte druk dus het idee van een hand. Het lakentje /slaapzakje zijn ook te huur voor als je het even tijdelijk wil proberen of het voor jullie werkt.

9 maanden geleden

Reactie op Madelief34

Het is idd een hele investering. Het gaf voor ons zoontje destijds de gebor ...
Aah dankjewel voor je reactie!

9 maanden geleden

Mijn zoontje heeft van 4 maanden tot 18 maanden onder het nunki laken geslapen met een gewone slaapzak aan. Hij had veel aan de geborgenheid en hij kon niet met zijn armen los in slaap vallen , met dit lakentje sliep hij super! Echt een goede investering geweest dus hier!

9 maanden geleden

Onze eerste sliep alleen op ons en krijste in z’n eigen bedje alles bij elkaar. Bundi en Nunki aangeschaft en hij sliep in z’n eigen bed! Was bij ons dus echt een lifesaver!

9 maanden geleden

Reactie op LB22

Onze eerste sliep alleen op ons en krijste in z’n eigen bedje alles bij elk ...