18 Reacties

9 maanden geleden

Ja ik heb dit lakentje bij onze tweede gebruikt icm met de bundi slaapzak. Ik vond het heel fijn werken! en echt een uitkomst! Nu bij onze derde ook van plan weer te gaan gebruiken. Ik heb geen ervaring met enkel het lakentje gebruiken (zonder de bundi slaapzak). Maar hier sliep hij er heel snel mee door.

9 maanden geleden

Reactie op Madelief34

Ja ik heb dit lakentje bij onze tweede gebruikt icm met de bundi slaapzak. ...
Aaah super. Ik vind het een hele investering haha. Gaf het ook de geborgenheid die je zocht? Hier slaapt ze vaak als ik namelijk een handje op haar benen of buikje leg.

9 maanden geleden

Het is idd een hele investering. Het gaf voor ons zoontje destijds de geborgenheid die nodig was, maar wel dus in combinatie met het slaapzakje. Ik heb het lakentje nooit ‘los’ gebruikt. Hij wapperde met zijn handjes zichzelf wakker en het slaapzakje zorgde er voor dat dat niet kon, maar dat het nog wel veilig was met evt rollen. Maar het lakentje zelf zorgt wel voor lichte druk dus het idee van een hand. Het lakentje /slaapzakje zijn ook te huur voor als je het even tijdelijk wil proberen of het voor jullie werkt.

9 maanden geleden

Reactie op Madelief34

Het is idd een hele investering. Het gaf voor ons zoontje destijds de gebor ...
Aah dankjewel voor je reactie!

9 maanden geleden

Mijn zoontje heeft van 4 maanden tot 18 maanden onder het nunki laken geslapen met een gewone slaapzak aan. Hij had veel aan de geborgenheid en hij kon niet met zijn armen los in slaap vallen , met dit lakentje sliep hij super! Echt een goede investering geweest dus hier!

9 maanden geleden

Onze eerste sliep alleen op ons en krijste in z’n eigen bedje alles bij elkaar. Bundi en Nunki aangeschaft en hij sliep in z’n eigen bed! Was bij ons dus echt een lifesaver!

9 maanden geleden

Reactie op LB22

Onze eerste sliep alleen op ons en krijste in z’n eigen bedje alles bij elk ...
Hier slaapt ze dus ook voornamelijk op een van ons. Zeker het proberen waard dus.

9 maanden geleden

Wij hebben de eerste twee weken alleen het lakentje gebruikt, dan kun je er makkelijk nog een wollen dekentje op leggen zonder dat ze het weg trappen. Na twee weken gebruiken wij nu overdag alleen het lakentje als ze in haar bedje slaapt en ‘s nachts combineren we het met het slaapzakje zodat ze niet wakker wordt van haar armpjes. Werkt perfect 👍🏼

9 maanden geleden

Werkt hier ook perfect! Ze ligt in de puckababy piep eronder (die hadden we al daarvoor), werkt op deze manier ook prima! Daar bovenop ligt nog een dekentje, die kan ze op deze manier ook niet wegtrappen

8 maanden geleden

Bij mijn eerste dochter gekocht en hielp helaas niet. Nu bij mijn tweede nog niet gebruikt omdat ik haar nu gewoon naast me neerleg. Blijkbaar heeft ze de geborgenheid nodig en die bied ik haar graag zelf. Maar snap ook dat niet iedereen dat kan wn wil ‘s nachts.

8 maanden geleden

Gebruik het sinds 2 nachten omdat mijn zoontje alle kanten op ging in bedje, lijkt er ook dieper en langer door te slapen

8 maanden geleden

Reactie op Merel8989

Gebruik het sinds 2 nachten omdat mijn zoontje alle kanten op ging in bedje ...
Aaah fijn! Ik heb hem ook besteld. Benieuwd wanneer hij binnenkomt.

7 maanden geleden

Reactie op Tessa4321

Aaah fijn! Ik heb hem ook besteld. Benieuwd wanneer hij binnenkomt.
Is het wat?

7 maanden geleden

Wij hebben hem ook sinds een weekje in gebruik bij onze 11 week oude dochter. Via Vinted gekocht. Ons matrasje is voor het mooie iets te breed maar het gaat wel. Ik vind het super fijn werken, geen afgetrapte dekentjes meer en lekker strak onder het laken!

7 maanden geleden

Reactie op Merel8989

Is het wat?
Ja! Helaas hadden wij er eentje met een productie fout. Dus er is een nieuwe onderweg, verwacht hem vandaag binnen. Maar ze heeft een weekje er onder geslapen en het lukt haar makkelijker om in slaap te komen en is veel minder aan het mieren!

7 maanden geleden

Wij gebruiken hem nu ongeveer 3 weken met ons zoontje van 10 weken in combinatie met een puck a baby slaapzak en werkt voor ons top! In de avond valt hij nu zelfstandig in slaap en ook na de nachtvoeding gaat hij zelf slapen. Zeer tevreden over

7 maanden geleden

Wij hebben hem nu voor het eerst in gebruik en ik heb hem net echt voor het eerst (?!) zelfstandig in slaap zien komen om 19:30! Even afwachten hoe de nacht verder verloopt, maar dit ziet er hoopvol uit! Dit is al winst voor ons, hij slaapt normaal om 19:30-22:30 op mij namelijk en gaat vervolgens pas zijn eigen bed in met tegenzin. Iedere minuut slapend in zijn eigen bed is winst! En tot nu toe ziet het er dus hoopvol uit

7 maanden geleden

Top ding! Eerste keer was inderdaad in een keer zelf in slaap, later was dat wat minder maar de deken blijft in iedergeval liggen. als ze écht wakker is trapt ze zichzelf omhoog maar dan weet je zelf ook dat ze wakker is ;) de slaapt nu of de hele nacht door of wordt rond 0300 wakker maar dat verschilt per nacht. Ik vind het heel fijn met de wisselende temperaturen nu dat ze een (licht inbakeren) slaapzakje heeft en het nunki lakentje en we afhankelijk van de temperatuur in de kamer nog een dekentje kunnen doen. En daarnaast is het gewoon onderdeel van het slaapritueel geworden om haar erin te ritsen en weet ze wat er gaat gebeuren.