13 Reacties
één maand geleden
Ik had hier ook last van, kreeg de keuze tussen die zakjes of (kauw) tabletjes (die ik van de gynaecoloog niet hoef te kauwen…) en ben voor dat laatste gegaan. Slik ze 2 keer per dag (je mag max 6) en het helpt echt een hoop. Het heet: magnesiumhydroxide Teva. Misschien kun je dit met je huisarts bespreken?
één maand geleden
Ik had er ook ontzettend last van, tot echt een week niet naar de toilet gaan aan toe. Heb toen ook zakjes gekregen, meng ze met dubbelfris of taxi ipv met water dan is het goed te doen niet met appelsap, zelfs dan is het smerig!). Hopelijk heb je hier wat aan :).
Groetjes Sam
één maand geleden
Ik had hier ook veel last van, heb toen als tip gekregen om pruimensap te gaan drinken. Dit doe ik nu net voor het slapen gaan een glas, heb er nu al 3 weken geen last meer van!
één maand geleden
Ik heb hier ook last van. Wat een ongelooflijke pijn op het toilet. Ik heb als tip gekregen om pruimen siroop te drinken, veel kiwis te eten en het poeder op onderstaande afbeelding door mn kwark te gooien. Dit heeft mij binnen een dag al zo goed geholpen.
Heel veel succes! Ik hoop dat 1 van de tips jou ook verder kan helpen🪷🪷