13 Reacties

10 dagen geleden

Ik moest ook overgeven van die zakjes. De gouden tip: lactulose, kun je halen bij de drogist of apotheek zonder recept. Werkt fantastisch, je drinkt maar een klein beetje en het smaakt heel zoet.

10 dagen geleden

Reactie op LiHer

Ik moest ook overgeven van die zakjes. De gouden tip: lactulose, kun je hal ...
Dankje wel ga dit eens proberen!

10 dagen geleden

Reactie op Khadija4

Dankje wel ga dit eens proberen!
Hopelijk helpt het je. Veel sterkte!!

10 dagen geleden

Ik had hier ook last van, kreeg de keuze tussen die zakjes of (kauw) tabletjes (die ik van de gynaecoloog niet hoef te kauwen…) en ben voor dat laatste gegaan. Slik ze 2 keer per dag (je mag max 6) en het helpt echt een hoop. Het heet: magnesiumhydroxide Teva. Misschien kun je dit met je huisarts bespreken?

10 dagen geleden

Reactie op LiHer

Hopelijk helpt het je. Veel sterkte!!
Dankje wel ik hoop het ook 🥰

10 dagen geleden

Reactie op joanna44

Ik had hier ook last van, kreeg de keuze tussen die zakjes of (kauw) tablet ...
Ik ga morgen naar de gynecoloog daar zal ik dit eens bespreken super bedankt!

10 dagen geleden

Hier werken kiwi's heel goed 😀

10 dagen geleden

Kiwi's eten kan goed helpen!

10 dagen geleden

Ik had er ook ontzettend last van, tot echt een week niet naar de toilet gaan aan toe. Heb toen ook zakjes gekregen, meng ze met dubbelfris of taxi ipv met water dan is het goed te doen niet met appelsap, zelfs dan is het smerig!). Hopelijk heb je hier wat aan :). Groetjes Sam

10 dagen geleden

Ik had hier ook veel last van, heb toen als tip gekregen om pruimensap te gaan drinken. Dit doe ik nu net voor het slapen gaan een glas, heb er nu al 3 weken geen last meer van!

10 dagen geleden

Kiwi’s, gedroogde abrikozen en gedroogde pruimen werken als een trein!

10 dagen geleden

Kiwi’s eten in de ochtend, op een lege maag

9 dagen geleden

Ik heb hier ook last van. Wat een ongelooflijke pijn op het toilet. Ik heb als tip gekregen om pruimen siroop te drinken, veel kiwis te eten en het poeder op onderstaande afbeelding door mn kwark te gooien. Dit heeft mij binnen een dag al zo goed geholpen. Heel veel succes! Ik hoop dat 1 van de tips jou ook verder kan helpen🪷🪷