55 Reacties

6 dagen geleden

Chiazaad en lijnzaad, allebei een lepel per dag door de yoghurt/havermout/smoothie

6 dagen geleden

Ik drink iedere avond voor het slapengaan een glas pruimensap van de zonnatura, heb er sindsdien geen last meer van gehad

3 dagen geleden

‘s morgens als ik wakker wordt drink ik een glas pruimen roosvice (flinke laag) en een kiwi. Dit beide op lege maag doet wonderen!!!

3 dagen geleden

Reactie op moedertweeëntwintig

‘s morgens als ik wakker wordt drink ik een glas pruimen roosvice (flinke l ...
Ja dit deed ik al maar helaas heeft het niet veel mogen doen. Heb vrijdag afspraak gehad bij de verloskundige en die gaf mij een zetpil om alles weer op gang te laten komen. Dat werkte gelukkig. Niet gelijk top.. maar merk wel dat het mij onwijs heeft geholpen. Wel moet ik elke dag macrogol erbij nemen zodat het wel goed blijft gaan. En blijf die pruimen roosvicee drinken

3 dagen geleden

Reactie op Shannen653

Ik drink iedere avond voor het slapengaan een glas pruimensap van de zonnat ...
Oh dat klinkt ook top!

3 dagen geleden

Reactie op WI-92

Chiazaad en lijnzaad, allebei een lepel per dag door de yoghurt/havermout/s ...
Ja lijnzaad geprobeerd maar daar ging ik echt van overgeven, zo smerig 🙈

3 dagen geleden

Reactie op Merel8989

Wat betreft vezels: echt veel water bij drinken ( dus ruim Voldoende gedure ...
Dit is inderdaad de gouden tip. Heel veel drinken

3 dagen geleden

Reactie op Blijstel

Dit is inderdaad de gouden tip. Heel veel drinken
Nou die gouden tip werkte hier niet hoor.. drink van mezelf al erg veel water. Maar de gouden tip was bij de verloskundige een zetpil.

3 dagen geleden

Reactie op Melizzz

Nou die gouden tip werkte hier niet hoor.. drink van mezelf al erg veel wat ...
Oh, dat is jammer. Maar fijn dat de vk inmiddels heeft kunnen helpen

3 dagen geleden

Reactie op Blijstel

Oh, dat is jammer. Maar fijn dat de vk inmiddels heeft kunnen helpen
Nou echt ja! Hield het ook niet langer zo vol op deze manier hoor 😅🙈

3 dagen geleden

Reactie op Melizzz

Nou echt ja! Hield het ook niet langer zo vol op deze manier hoor 😅🙈
Ik weet helemaal hoe het voelt. 1,5 week niet naar de wc gekund ondanks gebruik van macrogol zakjes, zat op 6 zakjes per dag op gegeven moment🙈 en had zoveel buikpijn. Een bisacodyl zetpil heeft mij uiteindelijk ook geholpen maar hier wil ik ook geen gewoonte van maken. Morgen ga ik even naar de huisarts want wat een ellende! Voor de zwangerschap ook al last van obstipatie maar nu is het helemaal niet te doen.

2 dagen geleden

Reactie op Diaan1988

Ik weet helemaal hoe het voelt. 1,5 week niet naar de wc gekund ondanks geb ...
Oh jeetje zeg! Is het sinds dien wel weer op gang gekomen of heb je er nog zoveel last van?

2 dagen geleden

Reactie op Melizzz

Oh jeetje zeg! Is het sinds dien wel weer op gang gekomen of heb je er nog ...
Ja nu weer op gang gekomen gelukkig!

2 dagen geleden

Reactie op Diaan1988

Ja nu weer op gang gekomen gelukkig!
Gelukkig zeg.. wat een ellende is het ook he als het al zo lang niet lukt 😥

2 dagen geleden

Fijn dat het inmiddels beter gaat! Ik slik ook elke dag ijzer en kreeg deze van mijn verloskundige aangeraden! Schijnbaar zorgen normale ijzertabletten idd voor obstipatie maar deze niet! Ik heb ook luie darmen (al voor de zwangerschap) maar merk dat ik hier niet verstopt van raak. Als ik wel 1 dag merk dat ik niet naar de wc kan drink ik zoals meerdere al zeiden gelijk pruimensap en eet ik activia yoghurt. Meestal is het de volgende dag dan weer opgelost, misschien helpt het voor jou ook!