8 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben 9+5 vandaag en toevallig vandaag ook heel misselijk geweest een paar keer, de afgelopen dagen niet. En rond 6/7 weken ook. Ik heb wel een homeopathisch middel tegen de misselijkheid.. gekregen rond week 7 omdat ik dus toen al zo misselijk was. Dus geen idee hoe het zonder is, maar ik stop liever niet 馃檲 het is toch natuurlijk! Hoop voor je dat het meevalt 馃挄

2 maanden geleden

Reactie op Carmen888

Ik ben 9+5 vandaag en toevallig vandaag ook heel misselijk geweest een paar ...
Welk middel gebruik je als ik vragen mag?馃槉

2 maanden geleden

Ik ook super misselijk 馃あ

2 maanden geleden

Wat vervelend! Bij mijn eerste zwangerschap begon het ook laat (9+5). Het was toen t ergste tussen 10&12 weken denk ik waarbij t wel meer dan alleen de ochtend was. Maar er zaten ook betere dagen tussen. Daarna werd t beter! Even volhouden nog hoe moeilijk ook soms 馃様

2 maanden geleden

Reactie op veertje13

Wat vervelend! Bij mijn eerste zwangerschap begon het ook laat (9+5). Het w ...
Nou dat wordt dan een fijn vooruitzicht 馃ゲ tis nu alleen een kwartiertjes spastisch kokhalzen in de ochtend, zo fijn dit... 馃槄

2 maanden geleden

Reactie op Soontobemama

Nou dat wordt dan een fijn vooruitzicht 馃ゲ tis nu alleen een kwartiertjes s ...
Haha! Ah ja bij iedereen kan het ook weer anders zijn. Gewoon per dag bekijken, misschien valt het hartstikke mee. Spastisch kokhalzen 馃槀 snap echt wat je bedoelt, alsof je het weet even goed en recht schut ofzo hahaha

2 maanden geleden

Reactie op Nola1203

Welk middel gebruik je als ik vragen mag?馃槉
Oei dat durf ik niet precies te zeggen want ze kijken echt helemaal waar jij op dat moment last van hebt en daar maken ze een remedie van.. ik ben echt bij een homeopaat geweest het is niet uit de winkel. Maar wel echt een aanrader 馃檹馃徏 homeopathie