11 Reacties

9 maanden geleden

De app geeft leuke info over de ontwikkeling van je kindje. De sprongen die kun je met een enorme korrel zout nemen. Klopt meestal totaal niet of je kindje heeft er überhaupt niet zo'n last van. Maar die info over ontwikkeling kun je vast ook wel elders vinden :)

9 maanden geleden

Oh ik zie nu pas de bedragen... ik heb er twee jaar geleden 3,99 voor betaald en geen beperkte periode. Maar 40 euro voor 24 maanden dus voor een volgend kindje kan je het niet volledig gebruiken 😱 nee dat is de app NIET waard

9 maanden geleden

Ik snap niet goed waarom sommigen hiervoor moeten betalen (zag ook al een andere topic).. ik heb hier nooit voor betaald en kan de app prima gebruiken😅

9 maanden geleden

De app is dat geld echt niet waard! Ik heb hem vorig jaar voor een paar euro gedownload maar zou er zeker niet dit bedrag voor betalen. Het kan soms dingen verhelderen maar elk kindje is anders. Ik vond het niet zozeer een toegevoegde waarde hebben.

9 maanden geleden

Ik zag het ook 😵‍💫 Heb nu via marktplaats het boek gekocht, zag er ook veel op vinted staan. Wellicht is dat ook iets voor jou!

9 maanden geleden

Ik heb hem wel gekocht, er staat veel info in en de spelletjestips die je met je baby kan doen zijn ook handig. Al neem ik de data met een korreltje zout. Ik vind een app handiger dan een boek. Het is maar net hoe je ernaar kijkt, ik dacht 2 jaar voor 40 euro is nog geen 2 euro per maand. Maarja, ik ben ook iemand die met liefde en plezier voor youtube premium betaald zodat ik geen irritante reclames krijg 🙈

9 maanden geleden

Ik heb nog nooit betaald voor de app en kan nog steeds alles zien, sprongen, spelletjes, tips, etc. Ik zou het eerst eens onbetaald proberen en kijken wat je ervan vindt. Kopen kan altijd. Bij mijn eerste zoon was het toevallig heel accuraat en leuk om beetje te volgen maar verder is het ook geen mindblowing nieuwe info.

9 maanden geleden

Reactie op EJJ96

Ik zag het ook 😵‍💫 Heb nu via marktplaats het boek gekocht, zag er ook ve ...
Dank je voor de tip! Zal ook eens gaan kijken!

9 maanden geleden

Reactie op charlieb89

Ik heb nog nooit betaald voor de app en kan nog steeds alles zien, sprongen ...
Helaas is die optie er niet meer. Ik moet eerst betalen om überhaupt iets te kunnen zien.

9 maanden geleden

Nee echt niet waard!

9 maanden geleden

Wat een geld😱 Ik heb de app nog van mijn eerste kindje, toen was hij inderdaad eenmalig 7 euro o.i.d. Dat had ik er wel voor over. Het is een handige app met veel info. Het klopt ook echt, het is vooral handig te weten wanneer je kind in een sprong zit en de suggesties voor spellen/activiteiten zijn leuk. Maar buiten dat doe ik er niet veel mee. Dat zal allemaal ook wel in het boek staan denk ik. Ik zou het dus niet doen. De laatste sprong is als je kindje nog geen 1,5jaar is. Dus je betaald dan 40 euro voor 1,5 jaar.