22 Reacties

3 maanden geleden

Haha oh heerlijk, dat is echt maximaal improviseren. Wel bijzonder dat ze dat zo uit zichzelf zegt! Kids hebben echt een extra zintuig. Hier nog geen ongemakkelijke momenten gehad gelukkig. Ik ben een beetje afgevallen door het ontbreken van eetlust maar dat heb ik nog kunnen tackelen 🙃

3 maanden geleden

Hahaha precies dit heb ik ook meegemaakt. We wisten het zelf pas 3 dagen en opa kwam even een klusje doen in huis. Papa was buiten, ik was het haar van mijn dochter van 2 aan het doen en ineens zegt ze: mama baby in de buik. Dat weekend besloten het te vertellen aangezien zij ook veel oppassen. Bleek dat hij het niet had gehoord 😆 ik viel stil en praatte gewoon door alsof ik haar niet verstond🤭

3 maanden geleden

Ik heb vandaag de verloskundige aan de lijn gehad voor de intake en plannen eerst echo. Zodoende kwamen we wat aan de praat over verloskundige en of ik aan een vaste persoon gekoppeld zou worden of niet. Benoemde ze dat dat niet kan ivm verschillende roosters en diegene mogelijk niet beschikbaar is op het moment van mijn bevalling. Ik had toen echt een enorme error en vroeg (super dom) van; huh is de verloskundige er bij dan? Ze reageerde ook een beetje uhhhhh jaaa? Haha. Veel te leren dus nog 😂

3 maanden geleden

Ik werk in de zorg, zegt een bewoner tegen mijn zwangere collega, is zij ook zwanger? Waarop ik gelijk zeg nee ik ben niet zwanger, zegt een andere bewoners, je kan niet zo goed liegen 😅

3 maanden geleden

Ik had het toen mijn neefje op visite kwam. Hij zat op mijn schoot en aaide over mijn buik en riep toen MAMA! Ik heb toen maar snel gezegd: Nee, in ben tante, mama is thuis😂

3 maanden geleden

Wij zijn op vakantie en ik heb per ongeluk een foto van mijzelf en mijn dochter gestuurd waarop ook duidelijk een zwangerschapstest is te zien.. maar niks over gezegd. Wilde het nog niet vertellen, maar zien ze zaterdag en vertel het dan maar haha. Beetje jammer als m'n ouders al die tijd moeten doen alsof hun neus bloed 😅🤣

3 maanden geleden

Wat een leuk topic! Anders dan de standaard: ‘nee ik drink niet want ik moet rijden’ en de ‘nee ik zit zo vol van de worstjes en hamburgers, ik kan echt geen overheerlijke (rode) biefstuk meer op’ heb ik nog niks meegemaakt. 🤞 dat ik het zo kan houden.

3 maanden geleden

Haha geweldig! Ben pas een paar weken zwanger, maar heb wel een aantal obstakels te gaan en gehad 🙈 Afgelopen zaterdag een vrijgezellenfeestje met o.a. een cocktailworkshop. Gelukkig moest ik rijden (had ik aangeboden) en kon ik dat als smoes gebruiken. Tijdens de lunch kregen we carpaccio, broodjes met tonijnsalade, brie etc. Gelukkig is de bruid geen beste vriendin en kent ze me niet goed genoeg om te weten dat dat dingen zijn die ik dus echt super graag eet! Met name de carpaccio. Dus ook deze was te doen. Maar overmorgen heb ik een lunch met 2 beste vriendinnen en we hebben eerder al besproken om dan de lunchplank te bestellen en dat ik dan hun carpaccio mag eten, want 1 is zwanger en de ander lust het niet. Daar moet ik me dus onderuit gaan lullen 🤭 Weekje erna gaan we een weekend weg (met diezelfde beste vriendinnen en partner) en de week daarna een bruiloft waar ik bruidsmeisje ben. Hoop dat we het zo lang geheim kunnen houden 🤭

3 maanden geleden

Hmmm ik heb de 27e een uit eten en stap avondje. Het is zo’n all you can eat met sushi ook enz. Ze weten dat ik gek ben van sushi. En daarna zouden we dus de stad in gaan en borrelen.. hmmm en nu

3 maanden geleden

Reactie op johanna95

Haha geweldig! Ben pas een paar weken zwanger, maar heb wel een aantal obst ...
Haha flinke uitdagingen!! Ben benieuwd of het lukt om tot die tijd niets te verklappen. Ik wil het eigenlijk deze week al aan iedereen vertellen want het wordt steeds lastiger om smoesjes te verzinnen. 😬

3 maanden geleden

Reactie op Tibor01

Hmmm ik heb de 27e een uit eten en stap avondje. Het is zo’n all you can ea ...
Oee sushi, lekker zeg! Dat mis ik ook wel. Misschien kan je zeggen dat je eens andere sushi's wil proberen dan dat je normaal neemt. Die ken je ondertussen wel als verfijnd sushi eter ;) En van al dat soja saus krijgt je mega dorst dus lekker een frisje bij het borrelen.

3 maanden geleden

Reactie op Tibor01

Hmmm ik heb de 27e een uit eten en stap avondje. Het is zo’n all you can ea ...
Gebruik een antibioticakuur als excuus, dan wordt alcohol ook afgeraden.

3 maanden geleden

Oh en wat ik ook een handig excuus vind: “Ik ben laatst zó ziek geweest na het eten van carpaccio. Ben er even klaar mee”

3 maanden geleden

Reactie op Sunfield

Ik werk in de zorg, zegt een bewoner tegen mijn zwangere collega, is zij oo ...
Hahaha, ja de bewoners kennen je soms beter dan je denkt 🤣

3 maanden geleden

Woensdagochtend een vaag positieve test. Gisteren was onze trouwdag en gingen we met mijn schoonouders uit eten, waar ik normaal sushi zou eten moest ik nu wat bedenken dat ik alleen buffet at, gelukkig hadden ze ook sushi met alleen komkommer en heb ik daar lekker van genoten.

3 maanden geleden

Ik bel de verloskundige voor het maken van een afspraak. Mijn dochter is nu 10 maanden. Zegt ze aan t eind tot snel. Wat versta ik dat is snel. Ik reageerde met ja klopt het is inderdaad snel waarop ze zei nee ik zei tot snel😅😂

3 maanden geleden

"Ik stop dit stukje vlees nog even in de pan" bij mijn zus thuis.... tijdens het eten. "Ik heb zo last van mijn darmen". Vriend van me zus komt binnen " doe je normaal ook nooit. Jij hebt al zo lang last van je darmen. Ben je zwanger ofzo" "Hee ik zie dat je een nieuwe auto hebt aangeschaft. Gezinsuitbreiding?" "Op werk. Ik zeg..." Wat stinkt er hier?" Collega 1 "ik ruik niks' collega 2 " ik ook niet". Collega 1: "Ben je zwanger ofzo?"

3 maanden geleden

In een verhaal over het huishouden tegen mijn moeder zat ik te vertellen dat mijn vriend nu de kattenbak verschoont . Ze keek wel even raar op 🤣🤣 hopelijk is er geen kwartje gevallen maar ben bang van wel haha

3 maanden geleden

Wat een leuk topic! Ik werk (deels) op een laboratorium en sinds mn eerste positieve test wil ik het lab vermijden. Daarom mijn baas en een collega/vriendin in vertrouwen genomen, ook al is het nog heel pril. Excuus wat tot nu toe gewerkt heeft is dat ik hoofdpijn heb en geen zin heb ik chemicaliëndampen op het lab 😅

3 maanden geleden

Omg, nou ik had net mijn eerste pijnlijke ongemakkelijk moment 🙈 ik kan dus absoluut niet liegen en als ik het doe hebben zelfs onbekende mensen het door 😅 Postbezorger kwam net persoonlijk naar me toe en zegt “wordt je mama?” Ik sloeg helemaal dicht. Hij zegt je hebt iets besteld waarop “birth” staat. Ik viel stil en zei “oh staat dat erop? eh misschien” dus de postbezorger (die hier regelmatig komt) weet nu als eerste dat ik zwanger ben terwijl het nog mega pril is 😅 omdat ik het niet kon laten om een zwangerschap boek te bestellen. Daarna zei die “oh sorry” en liep heel ongemakkelijk weg 😅 awkward 🙈 had achteraf moeten zeggen dat kraam cadeau was voor vriendin waarvoor ik nu toevallig ook bezig is die bijna gaat bevallen maar nee hoor ik sloeg helemaal dicht 😅 ga dus nu helemaal niks meer online bestellen tot 13 weken 😅