15 Reacties

één maand geleden

Ik zou het ziekenhuis bellen en je zorgen uiten en vragen naar de mogelijkheden. Als dat niet kan zou ik een verloskundige bellen en vragen of zij kunnen kijken. Of ergens bij iemand die pretecho's doet ofzo?

één maand geleden

Ik heb thuis een doppler… als ik me dan zorgen maak dan luister ik thuis gewoon even 🥰 ik heb de angelsound!

één maand geleden

Ik zou bij twijfel zeker bellen

één maand geleden

Ik zou zeker bellen anders blijf je er mee lopen en dat is voor jou en je baby'tje niet fijn!! Mochten ze niks doen kan je mogelijk een verloskundige praktijk in de buurt benaderen?

één maand geleden

Ik zou zeker bellen. Wij zijn ook onder behandeling van het zkh, maar de vk zei bij de intake duidelijk; bij ongerustheid of twijfel, altijd bellen. Even gauw spieken of het hartje klopt, kan in 5 minuten, en die tijd hebben ze altijd wel even tussendoor op korte termijn! Sterkte, hopelijk zijn je zorgen voor niks :)

één maand geleden

Dankjulliewel dames! Dan ga ik morgenochtend toch even bellen!

één maand geleden

Bij mijn vorige zwangerschap liep ik ook in het ziekenhuis maar daarnaast ook nog gewoon bij de verloskundige praktijk. Hierdoor kon ik naar het hartjesspreekuur. Daarbij vond ik de verloskundige toch wat persoonlijker. Misschien is dat een optie voor je?

één maand geleden

Reactie op Claire1907

Bij mijn vorige zwangerschap liep ik ook in het ziekenhuis maar daarnaast o ...
Ik heb dit gevraagd maar de verloskundige en gynaecoloog zeiden beide dat ik tijdens de zwangerschap alleen bij de gynaecoloog onder behandeling ben en dat pas zodra de kleine geboren is de verloskundige weer in beeld komt

één maand geleden

Reactie op KimH1998

Dankjulliewel dames! Dan ga ik morgenochtend toch even bellen!
Hoe is het gegaan?🙂

één maand geleden

Reactie op Nola1203

Hoe is het gegaan?🙂
Ik word zo teruggebeld, ze gaan kijken of ze toch even een echo kunnen maken gezien ik vandaag 12+1 ben is er een kans dat ze het met de dopler niet kunnen vinden en we dan onnodig ongerust worden.

één maand geleden

Reactie op KimH1998

Ik word zo teruggebeld, ze gaan kijken of ze toch even een echo kunnen make ...
Hopelijk kan je langskomen voor een echo en kan je het zien kloppen🩷

één maand geleden

Reactie op Nola1203

Hopelijk kan je langskomen voor een echo en kan je het zien kloppen🩷
Met dank aan mijn verpleegkundige mag ik toch zo langskomen voor een echo!

één maand geleden

Update: net geweest voor de echo en gelukkig ook een mooi kloppend hartje gezien en de kleine was lekker aan het bewegen. En ook nog eens een postieve NIPT uitslag gekregen meteen!

één maand geleden

Reactie op KimH1998

Ik heb dit gevraagd maar de verloskundige en gynaecoloog zeiden beide dat i ...
Owh wat jammer! Mijn verloskundige deed daar niet zo moeilijk over. Ook omdat zij graag willen dat je iedereen een keer ontmoet bij hun, als ze dan aan het kraambed komen dan komt er tenminste een bekend gezicht. Zo zie je maar dat iedere praktijk het toch anders doet. Blij om te lezen dat je toch terecht kon!

één maand geleden

Reactie op Claire1907

Owh wat jammer! Mijn verloskundige deed daar niet zo moeilijk over. Ook omd ...
Ja gek he hoe groot de verschillen kunnen zijn!