10 Reacties

3 maanden geleden

Ik vermoed dat jij een late eisprong hebt gehad en zou me in jouw geval dus niet al teveel zorgen maken gezien je ook later positief hebt getest. Ik heb zelf ook een super lichte test gehad voor het eerst op 2 juli en voor mijn eigen berekening ben ik ook rond de 5+3 (ondanks dat mijn laatste menstruatie op 9 juni was)

3 maanden geleden

Als je jouw eisprong niet zeker weet dan zou het kunnen dat je minder ver bent dan je zelf denkt. Helaas heb ik hier geen goede ervaring mee. Ik heb dit in februari gehad ik bleek bij mijn eerste echo tussen 3 en 5 dagen minder ver maar ik was 100% zeker van mijn eisprong en had op 9 dpo al een positieve test. Ik heb een week later nog een echo gehad ter controle en ook toen was het vruchtje weer niet gegroeid, de week erna nog een echo en toen was het hartje gestopt met kloppen helaas 💔

3 maanden geleden

Reactie op Hihallooo

Ik vermoed dat jij een late eisprong hebt gehad en zou me in jouw geval dus ...
Dankjewel, dat stelt mij enigszins gerust! Wij gaan afwachten tot 29 juli en dan hebben we nogmaals een echo.

3 maanden geleden

Reactie op Jess1996

Als je jouw eisprong niet zeker weet dan zou het kunnen dat je minder ver b ...
Jeetje wat heftig! Dat zal een moeilijke periode zijn geweest voor jullie. Ik heb inderdaad niet een exacte datum van m'n eisprong. Ik denk zelf dat die tussen de 21 en 24 juni is geweest vanwege verandering van het slijm. Hopelijk ben ik gewoon minder ver dan we dachten en is alles goed. 🤞

3 maanden geleden

Reactie op Noledam

Jeetje wat heftig! Dat zal een moeilijke periode zijn geweest voor jullie. ...
Ja het was een lastige periode maar gelukkig nu weer terug zwanger wel erg spannend deze keer. Ik hoop voor jullie op een goede afloop als je eisprong inderdaad rond de 24e is geweest loop je mooi gelijk met de echo! ❤️

2 maanden geleden

Hoi hoe was de echo van 29 juli?

2 maanden geleden

Heb je dit tijdens je echo ook besproken? Hoe reageerden ze?

2 maanden geleden

Herken je onrust op moment van eerste echo dachten ze dat ik wel 7 weken zou zijn. Was dus 5 weken en bij weglopen zei ze heel droog even kijken of alles wel goed is. Iets bruinig afscheiding hoeft niet altijd een slecht tekenen te zijn, maar kan innesteling zijn. Wij kregen voor gesteld om twee weken later nog een echo te doen en die toegezegd. Puur voor eigen gemoedsrust en wil weten of het hartje klopt. Denk dat eerste trimester gewoon enorm spannend is met alle kwaaltjes die komen en gaan.

2 maanden geleden

M'n echo was goed! Hij was goed gegroeid en het hartje klopte stevig. Ze hebben daar er alle vertrouwen in en ik dus ook meer en meer. We beginnen steeds meer te durven genieten ervan. Over vier weken de termijnecho en dan voelt het nog beter!

2 maanden geleden

Reactie op Noledam

M'n echo was goed! Hij was goed gegroeid en het hartje klopte stevig. Ze he ...
Wat een ontzettend fijn nieuws, ik ben blij voor jullie! Nu lekker gaan genieten van je zwangerschap ❤️