Wat geven jullie je inmiddels (bijna) dreumes als ontbijt? Onze dochter wil absoluut niet met een lepel gevoerd worden en zelf kwark oid met een lepel eten is voor ons geen optie (ze slaat eerst een paar keer met de lepel en doet het dan pas in haar mond).
Ik heb nu een aantal keer zo'n knijphavermout met fruit van mamadeli aan haar gegeven maar dit vind ze niet lekker.
In de middag eet ze al 2 boterhammen, dus om 's ochtends nou ook boterhammen te geven vind ik een beetje veel brood. Fruit krijgt ze tussendoor ook al genoeg, ei lust ze niet 🥹
Iemand nog ideeën?