11 Reacties
12 uur geleden
Hij ontbijt bijna elke dag pap, vandaag had ik er een halve banaan doorheen gedaan en dat viel goed in de smaak.
Soms geef ik hem als ontbijtje juist fruithapje/fruit
12 uur geleden
Reactie op Sierra-ashley
Hij ontbijt bijna elke dag pap, vandaag had ik er een halve banaan doorheen ...
Aanvulling: hij drinkt tegenwoordig vaak midden in de nacht ergens een flesje en heeft in de ochtend dan geen behoefte aan een fles. De dagen dat hij wel doorslaapt drinkt hij wel gewoon een flesje als ontbij en krijgt hij 2 uur later ofzo lekker een papje.
Wel heb ik het idee dat hij in de nacht komt soms omdat hij nog honger heeft. Een dag toen ik hem wat meer eten had gegeven in de avond sliep hij wel weer door
11 uur geleden
Reactie op Sierra-ashley
Aanvulling: hij drinkt tegenwoordig vaak midden in de nacht ergens een fles ...
Ja hier de laatste 2 nachten ook ineens een fles, wij geven haar vandaag ook wat meer 's avonds en ben benieuwd of dat effect heeft.
Ik heb gisterochtend een ontbijtje gemaakt met banaan, pap, wat melk om het beter te mengen en wat pindakaas erdoor. Ze vond het lekker en volgens mij vulde het ook goed. Je kan dit natuurlijk ook maken met een fruithapje.
11 uur geleden
Reactie op LissaM
Ja hier de laatste 2 nachten ook ineens een fles, wij geven haar vandaag oo ...
Ja ben echt heel benieuwd, nu wat meer eten en vanavond een groter flesje, hoop zo dat het helpt.
Ja fruit erdoorheen helpt onwijs qua vullendheid idd. Goed idee van het fruithapje!
10 uur geleden
-Wentelteefje
-Gebakken of gekookt ei
- fruit hapje op een boterham
-geprakte banaan
- restje van potje van avond ervoor (ene keer eet hij mee wat wij eten andere keer is het een potje en daar blijft dan wat van over) aangevuld met soepstengel of boterham
-banaanpannenkoekje
-gewoon pannenkoekje
-griekse yoghurt met gebakken appel
Dit zijn de ontbijtjes die ik afwissel 馃槈
10 uur geleden
Reactie op gloriosa
-Wentelteefje
-Gebakken of gekookt ei
-gep ...
Wat doe je met de appel bakken? Beetje karamel erbij ofzo of met water of iets?
10 uur geleden
Reactie op gloriosa
-Wentelteefje
-Gebakken of gekookt ei
-gep ...
Ps ik start de dag om 7 uur met een fles van 180 (krijgt hij 4 van op een dag, en dan 3 keer aan tafel mee eten) en dan ontbijten rond half 8.
Van het mee eten beland meer op de grond, maar de melk (borst of fles) is toch nog de hoofd voeding daar focus ik op als hij maar die 4 flessen op heeft ben ik tevreden 馃檪
10 uur geleden
Reactie op Sierra-ashley
Wat doe je met de appel bakken? Beetje karamel erbij ofzo of met water of i ...
Nee ik schil de appel en snij het in dunnen plakjes, dan doe ik het in een steelpannentje met een scheutje water zodat het niet aanbakt en de deksel erop. Laat ik een minuut of 5-10 zachtjes gaan. Dan is de appel lekker zacht, is mijn zoontje dol op (ik zelf ook, is ook mijn favo ontbijt al jaren lang 鈽猴笍 met yoghurt en zelf dan wat cruslie erbij)
10 uur geleden
Reactie op gloriosa
Nee ik schil de appel en snij het in dunnen plakjes, dan doe ik het in een ...
Oh wauw ik bedoelde kaneel haha; karamel is heel random.
Maar dankjewel!