14 Reacties

vorige maand

Ik heb geen ervaring met een versie, maar ik weet wel van mama's dichtbij dat de borstvoeding gewoon op gang komt na een keizersnede, mijn kleine ligt ook in onvolkomen stuit

vorige maand

Ik heb een keizersnede gehad twee jaar geleden. Borstvoeding kwam prima op gang.

vorige maand

Ik hoor vaak dat voetreflex hier heel goed voor werkt. Zelf geen ervaringen mee.

vorige maand

Ik heb hetzelfde als jij. Alleen lag onze baby altijd al in stuit, maar een enkele keer voor 30 weken wel in hoofdligging. Ik ben nu 35+2 en nog steeds in (onvolkomen) stuit. Ik heb voor volgende week vrijdag de versie gepland staan. Mocht dat niet lukken, dan wil ik gaan voor een geplande keizersnede. Vind het wel spannend en onzeker allemaal. Het is ons eerste kindje.

vorige maand

Ik heb gisteren een consult gehad in het ziekenhuis want mijn kindje ligt ook in onvolkomen stuit. Ik ga wel voor een stuitbevalling, omdat een keizersnede wel een zware ingreep is. Er is idd 50% kans op alsnog een keizersnede, maar er is dus ook 50% kans dat het wel lukt met een bevalling

vorige maand

Reactie op mvd1212

Ik heb gisteren een consult gehad in het ziekenhuis want mijn kindje ligt o ...
Heb jij niet gekozen om een versie te proberen?

vorige maand

Reactie op Macy92

Ik heb hetzelfde als jij. Alleen lag onze baby altijd al in stuit, maar een ...
Nou dan kunnen wij echt met bijna alles de hand wel schudden ja! Ben benieuwd hoe onze ervaringen gaan zijn.. :)

vorige maand

Ow ik lees even mee. Die van ons ligt er ook zo bij. In ieder geval al sinds wk 28. As woensdag heb ik een groeiecho ben dan ruim 34wk en als hij dan nog zo ligt gaan we een versie doen met 35 wk

vorige maand