13 Reacties

één maand geleden

Ik zie ook dat je een missed abortion had. Mag ik vragen wanneer en sinds wanneer het hartje niet meer klopte? Op 9 weken is het volgens mij nog hoop kwa een miskraam… idd het beste langs je verloskundige te gaan… Het kan zijn dat je lichaam evt wat cysten uitstoot ( had mn zusje echt flinke stolsels we dachten dit is de baby ) nu een gezond kindje van 8 maanden!

één maand geleden

We hebben bij de eerste miskraam idd een missed abortion toen mogelijk gestopt bij 6+6, nu afgelopen dinsdag een goede echo gehad met 8+ 5 mooi kloppend hartje en bewegelijk kindje. We weten niet of het hartje nu gestopt is, ergens heb ik hoop dat het nu gestopt is met bloeden en kramp maar toch in je achterhoofd een stemmetje die je ook de andere kant verteld dat het mis kan gaan.

één maand geleden

Reactie op Visje2024

We hebben bij de eerste miskraam idd een missed abortion toen mogelijk gest ...
Had je wel krampen?

één maand geleden

Reactie op Visje2024

We hebben bij de eerste miskraam idd een missed abortion toen mogelijk gest ...
Denk dat dat je moeder instinct is, zodat je actie moet ondernemen! 💕🍀 Houd de hoop, heb je last van pcos etc? Op m’n eerste echo zagen ze bloed propjes. / stolsels, dit kan ook bij jou het geval zijn en dat babytje ruimte maakt en mede door kramp dit uitkomt

één maand geleden

Reactie op melissadrd

Had je wel krampen?
Ik heb vanmorgen wel krampen gehad idd. Nee ik ben niet bekend met pcos, maar wie weet is dat het wel? Moeten ze dat meteen op een echo zien?

één maand geleden

Bij mijn vorige zwangerschap met 7 weken bloedverlies, krampen en stolsels gehad. En met 14 weken weer een bloeding. Gelukkig is het goed afgelopen! Was wel heel lang onzeker tijdens de zwangerschap. Hoop dat het verder niet doorzet bij je!

één maand geleden

Reactie op Visje2024

Ik heb vanmorgen wel krampen gehad idd. Nee ik ben niet bekend met pcos, ma ...
Yes! Op echo zien ze blaasjes

één maand geleden

Ik heb ook 3 bloedingen gehad in de eerste 11 weken van deze zwangerschap. Na 4 miskramen is dit super spannend. Gelukkig lijkt tot nu toe alles goed. Ik ha een hematoom in de baarmoeder zitten. Hierdoor bloede ik vaker. Maar met het kindje was gelukkig alles goed. Ik had veel bloed elke keer voor een korte periode. Ook 1 keer met een groot stolsel. Zelf had ik geen krampen maar wel een heel strak zwaar gevoel in mn baarmoeder. Inmiddels heb ik de 12 weken grens bereikt. ( desondanks blijf ik het allemaal spannend vinden.🙈) hoop dat bij jou ook alles goed gaat ❤️❤️

één maand geleden

Bedankt voor de reacties, ik ben benieuwd hoe de nacht gaat.. toch wat spannend ik laat het weten 🍀🍀🍀

één maand geleden

Gelukkig is het vannacht rustig gebleven, geen bloed verlies en/of krampen. Morgen om 14u een echo om te kijken hoe het met de baby is.

één maand geleden

Alles is goed met de kleine, het is goed gegroeid!