16 Reacties

3 maanden geleden

Ik was er op 5dpo al van overtuigd dat ik zwanger was. De test was echt meer bevestiging van wat ik zelf al ruim een week voelde. Ik heb ook wel even gedacht misschien maak ik mezelf wel helemaal gek 😂 maar dat was gelukkig niet zo. Hopelijk zit je gevoel juist! 🤞

3 maanden geleden

Ik hoop dat je gevoel klopt. Echter had ik de afgelopen maanden steeds het gevoel dat het raak was en de afgelopen maand had ik juist het gevoel dat het niet raak was en toen bleek het wel raak te zijn.

3 maanden geleden

Ik voel me precies zoals jij nu! Heb allemaal symptomen die ik denk te voelen de afgelopen dagen. Sinds vandaag 11dpo is het allemaal iets minder, daar word ik heel onzeker van. Vrijdag NOD. Ik heb nog niet getest. Twijfel of ik morgen toch een early test ga doen ipv wachten tot vrijdag.

3 maanden geleden

Reactie op Lotte64

Ik voel me precies zoals jij nu! Heb allemaal symptomen die ik denk te voel ...
Ja die early test lonkt hè! Mijn man probeert m’n onrust een beetje te temperen. Dat is ook wel goed. Maar het is ook gewoon fijn om het te weten! (Met risico dat het toch nog een miskraam wordt) Heb jij al een test gedaan?

3 maanden geleden

Reactie op SleepingBakery

Ik was er op 5dpo al van overtuigd dat ik zwanger was. De test was echt mee ...
Ohh dat is fijn zeg! Wat voelde je allemaal?

3 maanden geleden

Reactie op Soontobemama

Ik hoop dat je gevoel klopt. Echter had ik de afgelopen maanden steeds het ...
Ja, ik heb dat nu ook precies dezelfde. Blijkt juist deze maand wel raak! Helemaal blij mee, maar ook beetje onzeker of het wel allemaal goed blijft gaan

3 maanden geleden

Reactie op Cottie

Ja, ik heb dat nu ook precies dezelfde. Blijkt juist deze maand wel raak! H ...
Ohhh gefeliciteerd!! 🎉 Gaaf!

3 maanden geleden

Reactie op Sunshineafterrain

Ohh dat is fijn zeg! Wat voelde je allemaal?
Op 5dpo kreeg ik krampen en die zijn niet meer weggegaan. De dagen daarna ineens veel afscheiding terwijl ik dat normaal echt helemaal niet heb. Dat herkende ik van de zwangerschap in april. Het was eerst vooral een heel sterk gevoel en niet perse de symptomen. Ik had voor mijn NOD al best veel symptomen (winderigheid, slecht slapen en ochtendmisselijkheid) maar mijn bevestiging was eigenlijk dat mijn Fitbit aangaf dat mijn hartslag in rust omhoog ging zoals dat vorige keer gebeurde. Dat was ongeveer 3/4 dagen voor mijn NOD.

3 maanden geleden

Reactie op Sunshineafterrain

Ja die early test lonkt hè! Mijn man probeert m’n onrust een beetje te temp ...
Vanochtend gedaan, helaas niks te zien. Dus misschien wordt ik vrijdag ongesteld, misschien was de test te vroeg en ben ik toch zwanger. We gaan het zien. Ik merk wel dat ik er nu rustiger in zit, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

3 maanden geleden

Reactie op Lotte64

Vanochtend gedaan, helaas niks te zien. Dus misschien wordt ik vrijdag onge ...
Phoe spannend! Maar ik geloof je zeker dat het ook rust geeft. Ik moet ook vrijdag ongesteld worden. Misschien dat ik vrijdag toch ook maar een test doe. Om m’n hoofd wat rust te geven.

3 maanden geleden

Vandaag toch helaas ongesteld geworden. Ik ga de komende maanden echt proberen er wat rustiger onder te zijn. 😅 Dit maakt je alleen maar gek zo…

3 maanden geleden

Reactie op Sunshineafterrain

Vandaag toch helaas ongesteld geworden. Ik ga de komende maanden echt probe ...
Wat balen!! Ik duim heel hard mee dat het snel mag lukken. 🙏🏻 Ik heb sinds vandaag ontzettende last van mijn borsten (dat heb ik nooit) dus ik heb nog hoop.

3 maanden geleden

Reactie op Lotte64

Wat balen!! Ik duim heel hard mee dat het snel mag lukken. 🙏🏻 Ik heb sind ...
Oeh spannend! Laat maar weten als je een positieve test in handen hebt! Ik ben wel erg teleurgesteld. Met ook gevoelige borsten 😅 Ik vraag me dan ook wel eens af, als je allerlei zwangerschapssignalen hebt, of het niet zelfs een zwangerschap wás. Die om wat voor reden dan ook afgebroken is en een ‘gewone’ menstruatie is geworden.

3 maanden geleden

Reactie op Sunshineafterrain

Oeh spannend! Laat maar weten als je een positieve test in handen hebt! Ik ...
Lief! Zal ik doen, ik hoop er nog steeds op 🤞🏻. Dat zou natuurlijk heel erg goed kunnen. :(

3 maanden geleden

Helaas ik denk dat mijn 🩸 om de hoek is komen zetten. Kijken of het vandaag doorzet.

3 maanden geleden

Reactie op Lotte64

Helaas ik denk dat mijn 🩸 om de hoek is komen zetten. Kijken of het vandaa ...
Oww, bleh. Ik leef mee!